Swift

DEFENCE IS THE BEST OFFENCE


Mumford & Sons - The Cave

  London Grammar - Wasting My Young Years

 
 Do tej pory moje nogi pamiętają długą i męczącą drogę do tego miejsca (pomijając fakt, że byłam na obcasach, mówię tu o prawdziwych kilometrach!). Dzisiaj kolejny dzień poświęcony domowym obowiązkom, mam nadzieję, że jutro uda mi się wyrwać nad jezioro, skorzystać ze słońca i opalić trochę moje blade nogi :) 
Nowy post powstał z naprawdę sporym opóźnieniem (w planach miałam go dodać o 18) jednak dzisiejszego dnia szybkość mojego internetu mogła zaskoczyć nie jednego i tak czekałam na władowanie jednego obrazka z 30 minut! Również jestem z siebie dumna, że na razie udaje się w końcu systematycznie ćwiczyć nad moim ciałkiem!  

 
shirt, shorts - sh | blazer - sheinside | bag - super dodatki | shoes - merg.pl

Romwe - wyprzedaż topów nawet do 30%
Obejmuje gorsety, topy, t-shirty ponad 200 rzeczy!
Dostępne od 07/09 – 07/11/2013

You Might Also Like

23 komentarze

  1. amazing look! love your blazer and shoes!

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz idealnie, bardzo lubię takie stylizacje! :) No i gratulacje - fajnie, że motywujesz się do pracy nad sobą, to zawsze wychodzi na plus! :)

    ReplyDelete
  3. Eeee, tam, moje też są blade :)
    Fajne połączenie, choć nie lubię panterki, tutaj wygląda ciekawie :)
    Pozdr!
    shoppanna

    ReplyDelete
  4. super- Kochana masz swoj styl - jak zawsze zachwycasz!!!

    ReplyDelete
  5. Ale genialnie wyglądasz! Spodenki są rewelacyjnie! Śweitnie pasują tu te buty, ale ja na lato chyba założyłabym coś delikatniejszego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdjęcia robione są jeszcze z czerwca co prawda gdyż teraz nie ma mnie w Białym i chciałam mieć na zapas :)

      Delete
  6. Jejku jak ja uwielbiam Ciebie oglądać ♥

    ReplyDelete
  7. fajnie wyglądasz:) i tak samo jak ja jesteś bardzo jasnej karnacji:)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam London Grammar! :) Super wyglądasz.

    ReplyDelete
  9. jejuśśśku, zdjęcie nr 7 to najpiękniejsze zdjęcia świata!!!!
    po prostu jesteś boska i co nie włożysz, to mnie zachwycasz :) pozdrowionka ślicznotko ;**

    ReplyDelete
  10. Swietny blog :))

    Dodajemy do obserwowanych :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  11. Buty na zmianę to dobry wynalazek :)
    Piękne masz nogi!

    ReplyDelete
  12. Bardzo udana stylizacja, podkreślająca Twoje atuty: Świetną figurę i długie nogi, a czerń podkreśla jasną cerę i blond włosy. Jak dla mnie bardzo fajnie:)

    ReplyDelete
  13. Genialnie wyglądasz! :) Super outfit i cudowny blog :)

    ReplyDelete
  14. Cudownie wyglądasz! Pasuje do Ciebie ten kapelusik, jak i cała reszta, oczywiście ^^

    ReplyDelete

Flickr Images