Swift

GOT A LITTLE DREAM


Artic Monkeys - Do I Wanna Know?
Sally Seltmann - Harmony To My Heartbeat

Kilka dni temu pofarbowałam i ścięłam włosy. Teraz moje włosy wpadają bardziej w brązowy odcień, jednak nie czuję się zbyt dobrze w tym kolorze (choć nie ma kolosalnej różnicy) i zapewne znowu wrócę do naturalnego koloru moich włosów jakim jest blond. Te zdjęcia są ciągle z czerwca, przygotowałam dla Was na zapas więcej postów jak miałam więcej czasu przed wyjazdem do domu :) 


t-shirt - Romwe | sunglassess - zeroUV | skirt - river island | blazer - reserved

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Wow ! Jak zwykle zestaw w moim guście. Przepiękne, niebanalne połączenie , a włoski wyglądają ślicznie. A te rajstopki! I znowu się zachwycam ♡

    A G A T H I E

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że się podoba nowa notka :)

      Delete
  2. swietnie wszystko dobrałaś, buty są mega!!

    ReplyDelete
  3. Niebanalne połączenie i te okulary!

    ReplyDelete
  4. Takie stylizacje najbardziej do Cb pasują, wyglądasz cudownie ;)

    ReplyDelete
  5. jak zawsze - super!!!pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. Beautiful style!! Really cool

    ReplyDelete
  7. Love how the colours go togther! loely outfit xo

    ReplyDelete
  8. Lity ♥ ♥ ♥

    www.olcie323.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. chcę zobaczyć nowe włosy!

    ReplyDelete
  10. zestaw w moim guście ;) mam identyczne buty i sa meeega wygodne, a fajna spódnica i koszulka :D

    ReplyDelete
  11. Nice combination, ever! :))


    Please check out my new post
    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  12. Jestem bardzo ciekawa, jak wyglądasz w brązie - może pokażesz na facebooku? :)))
    Ja wstawiam teraz zdjęcia z maja, więc jestem jeszcze bardziej do tyłu, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to nie jest głupi pomysł mogę pokazać :) Mi została już tylko jedna notka z czerwca a później będzie już z lipca i będzie można również zobaczyć moje nowe włoski. Oj tam, oj tam, takie małe spóźnienie tylko :D

      Delete
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :)) Super stylizacja :))

    Również obserwuję i lajkuję z prywatnego na FB :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  14. Dziewczyno, wyglądasz oszałamiająco! :) CZAD!

    ReplyDelete
  15. Kolor włosów jest ładny, myślę, że się powoli przyzwyczaisz (i polubisz).
    Świetnie dobrana stylizacja do miejsca zdjęć (a raczej odwrotnie) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale wprowadziłam każdego w zamieszanie widzę..to jeszcze stare zdjęcia, nowy kolor włosów będzie dopiero po 2 notkach (licząc z tą) :)

      Delete
  16. przeeepiękna bluzka i cudnie się komponuje ze spódnicą w moim ulubionym kolorze :) ale uśmiechaj się do nas więcej :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. w kolejnej notce króluje więcej nieśmiałych uśmiechów :)

      Delete
  17. Wspaniale wyglądasz! Uwielbiam taki styl!

    ReplyDelete
  18. pięknie wyglądasz w tym kolorze włosów ;) z resztą jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie ;) stylizacja bardzo ładna, świetne buty <3 życzę miłego dnia i zapraszam do mnie ;))

    ReplyDelete
  19. Dziękuję, jednak notka odnośnie nowych włosów nie tyczy się tych zdjęć, one są starsze :) Teraz dopiero w kolejnej notce będziesz mogła zobaczyć już małą zmianę-moje włosy wpadają ni to w brąz ni to w rudy, taki dziwny :)

    ReplyDelete

Flickr Images