Swift

TWO-TIMING GAMES


Skylar Grey - Final Warning (Faustix & Imanos Remix)

ZZ Ward - 365 Days
  

Właśnie w tej notce możecie zobaczyć efekt końcowy małej zabawy w fryzjera, o której wspominał kilka notek wcześniej. Ciemniejszy kolor męczył mnie długo, ciągle zastanawiałam się nad tym 'a co by było gdyby wrócić do ciemnego koloru?'- dla małego wyjaśnienia przez większość swojego życia ciągle farbowałam włosy na czarny kolor, w liceum postanowiłam jednak powoli schodzić na coraz jaśniejszy. Wtedy pokochałam siebie taką i zaprzysięgłam nigdy nie wrócić do ciemnego koloru (dosłownie!).
Jednak ostatecznie w drogerii stchórzyłam, przypominając swoje słowa i wybrałam kolor bursztynowy (wmawiając sobie,że małe zmiany są potrzebne i bądź co bądź kolor ten nie jest aż taką radykalną zmianą i w razie niepowodzenia mogę szybko wrócić do poprzedniego blondu). Teraz nawet moje włosy bardziej wpadają w odcień rudy (czerwony?). Obecnie trochę czasu minęło i się już przyzwyczaiłam. A jak Wy oceniacie zmiany? 
 Również trochę podcięłam swoje włosy (bardziej wystopniowałam co jest niezauważalne zresztą) i chcąc nie chcąc od razu przypomniał mi się cytat: 'Kiedy kobieta obcina swoje włosy, wkrótce zmieni swoje zycie.' - Coco Chanel. Tak bardzo mnie to może nie tyle co zaciekawiło jak zaintrygowało, że pozwoliłam sobie na sprawdzenie psychologii włosów w internecie. W większości portali za powód ścięcia włosów podaje się nieszczęśliwą miłość.. co ciekawsze trzeba ściąć je naprawdę na krótko by wpasować się w ten stereotyp, gdyż jak zostawimy je na średnią długość to będzie oznaczało tylko nastawienie się na działanie, teraźniejszość. Dlaczego na bardzo krótko, co to daje (też się nad tym zastanowiliście)? Odpowiedzi nie trzeba długo szukać, bowiem wtedy bardziej przypominasz bezbronne dziecko (okrągła twarz, wyraźne oczy) i są większe szanse, że dzięki takiemu wyrazowi twarzy szybciej poznasz silnych, dobrych mężczyzn, którzy będą chcieli się Tobą zaopiekować.. takie są ponoć 'fakty'! Moje przemyślenia to.. biegnę po nożyczki i ścinam włosy choćby teraz, skoro taka nagroda ma mnie za to czekać,hah! 


  vest- stylepit | t-shirt - H&M |  shorts - H&M| necklace - all


Always lack of 1 pair of leggings in wardrobe.

Romwe leggings flash sale, all at $17.99!

Time: 23/7/2013-25/7/2013

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Fajny kolor. :) Dziś też farbowałam włosy. :)

    ReplyDelete
  2. świetne dopasowanie ! tak rockowo :) śliczne zdjęcia !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Carla wyglądasz niesamowicie:)rewelacyjny look.
    Alex

    ReplyDelete
  4. Reweleacyjny outfit. Mega zazdroszczę koszulki i butów :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tylko byś spróbowała ściąć włosy.. nawet tak nie żartuj sobie! :D Masz przepiękne swoje i żaden opiekuńczy facet ich nie wynagrodzi :D

    Outfit jak zwykle cudowny, co tu dużo mówić. Swoją drogą nei wiedziałam, że w H&M takie koszulki mieli ;>

    ReplyDelete
  6. rewelacyjnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  7. ojej :) ale bosko, bardzo Ci do twarzy właśnie w takim kolorze! A co do ścięcia włosów uważam to za całkiem ciekawy pomysł, oby nie zbyt krótko. Taka zmiana na pewno wyszłaby Ci na plus ;) ale to, co napisałaś, można uznać za fakt, znam przypadki potwierdzające tą regułę.
    Świetny strój, jednak czarny to zdecydowanie Twój kolor :) A Ty cała na każdym zdjęciu lśnisz, jesteś przepiękną osóbką. :*
    (ale się rozpisałam.. :)) :**

    ReplyDelete
  8. z pazurem :) świetnie pasuje do Ciebie taki look :) wygladasz powalająco :)

    ReplyDelete
  9. rewelacyjny ten kolor :)
    zestaw świetny :D

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia, nogi i buty <3!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    http://mystories2510.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. buty i szorty są cudowne!:D fajnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fantastycznie wyglądasz w takiej 'ostrzejszej' stylizacji. ;)

    Przy okazji zapraszam na konkurs! :)

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz znakomicie ! Boski look !

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  14. Świetnie Ci w tak upiętych włosach! :) sesja jak zwykle na najwyższym poziomie :)

    ReplyDelete
  15. Świetne szorty.
    Nigdy nie zastanawiałam się nad psychologią obcinania włosów. Jak widać to chyba taka domorosła psychologia ;) Facet, który woli kobiecą kobietę, nigdy nie złapie sie na jej krótkie włosy dziecka. I tyle :)
    W filmach kobiety obcinały wsosy najczęściej w dramatycznych momentach. I z tej bezbronnej kobietki stawały się kimś silniejszym, kimś bardziej jak mężczyzna. I wg mnie to ma większy sens ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ja też się nad tym aż tak nie zastanawiałam. Wyszło to zupełnie przypadkiem, poczytałam tylko kilka portali i opinii ludzi i tak takie wnioski stamtąd wysunęłam :)
      I przyznam, że zgadzam się z tym co napisałaś.

      Delete
  16. Oo, ombre widzę! Świetnie Ci ;*
    Dawno tu nie byłam, ale przyznaję, że dalej jest tak super u Ciebie , jak bylo wczesniej! :)

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyglądasz :)
    Boskie spodenki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  18. moim zdaniem wyglądasz rewelacyjnie

    ReplyDelete
  19. Carla Carla, jak ja Cię uwielbiam ♥

    ReplyDelete
  20. nice http://differentcands.blogspot.kr/2013/07/back-from-vacation-and-choies-dress.html

    ReplyDelete

Flickr Images