Swift

WITH NO COLORS ON OUR SKIN


Kid Cudi - Pursuit Of Happiness (Steve Aoki Remix)

Justin Timberlake - What Goes Around.. Comes Around


Szał na legginsy już dawno opadł, a ja z rękę na sercu przyznam się, że dopiero teraz zdecydowałam się na ich kupno. I teraz mogę spokojnie wypowiedzieć się na temat tej części garderoby. Legginsy same w sobie zachwycają i na dodatek są chyba najwygodniejszym ciuchem jakim miałam na sobie. Jedynie motyw religijny może być tu jakimś minusem, jednak no cóż.. to mój wybór. Ogólnie legginsy w Romwe są godne uwagi jak i koszt wysyłki wynosi 0zł. 
Czas leci nieubłaganie, wydaję mi się, że dopiero co przyjechałam do domu a tu lada dzień minie już tydzień. Pogoda dopisuje, upał niesamowity więc nie pozostaje nic innego jak tylko siedzieć na podwórku. Choćby teraz w tym momencie piszę dla Was notkę w ogrodzie w pełni korzystając z pogody. Czasem po prostu największą przyjemność sprawiają najmniejsze rzeczy, jak choćby dla mnie, relaksowanie się na tarasie.




Legginsy - Romwe
Biżuteria - Romwe
Sweter - Pimkie
Buty - CN Direct


Over 1000 selected summer items on sale

Up to 70% off, from 07/01 – 07/07/2013

Here you go

You Might Also Like

30 komentarze

  1. leginsy są ładne jednak nie odważyłabym się ich założyć:D a piosenkę kocham!:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz w legginsach <3
    Odważny print :)

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. legginsy ogólnie nie dla mnie, ale u Ciebie całość mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  4. Cool combination! I love how you paired the plain top with loud leggings :)


    Please check out my new post! :)
    MISS CIELO

    ReplyDelete
  5. Te legginsy jakoś do mnie nie przemawiają, ale sweterek jest cudowny <3

    ReplyDelete
  6. Super zestaw! A motyw na legginsach jest ekstra! ;)
    Pozdrowienia!
    zapraszam http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  7. Szał na legginsy faktycznie opadł na jakiś czas, mi się podobały, podobają ale swoich jeszcze w szafie nie mam, jakoś wydaje mi się że źle na mnie leżą. Na Tobie za to doskonale :) Fajny motyw wybrałaś, który na pewno zbuduje wiele zestawów w rockowym klimacie <3 Ten zestaw jest jak dla mnie strzałem w dziesiątkę! ;)

    ReplyDelete
  8. Teraz jest szał na legginsy w jakieś ciekawe wzory. Mi się Twoje bardzo podobają ;)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudowne leggi !

    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjny look , legginsy robią cały zestaw i są przepiękne ♡

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądasz słoneczko :*

    ReplyDelete
  12. Super fotki,legginsy boskie ;) będziemy zaglądać i dzięki za odwiedziny ;)

    ReplyDelete
  13. leginsy są super, pierwsze co przyszło mi na myśl jak je zobaczyłam to stare dewotki z PL które pewne za głowę się łapią jak Cię w nich widzą ;))

    ReplyDelete
  14. Bardzo się cieszę, że wpadłaś do nas na bloga! :) Miło jest zobaczyć komentarz od nowej osoby :)
    Co do legginsów to miałam z nimi taką samą przygodę jak Ty (z większością rzeczy tak u mnie jest :P) - też przekonałam się do nich dopiero kiedy opadł cały szum wokół nich :) Twoje są baaardzo oryginalne - nie wiem czy sama bym się na nie zdecydowała, ale podziwiam je na Tobie :)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,
    PBDKD

    ReplyDelete
  15. świetny look!
    leginsy mega:)

    ReplyDelete
  16. Leginsy masz wyjątkowe, super zestaw!

    ReplyDelete
  17. such a great look!
    want the legging!

    www.brenda-lu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Piękne spodnie, piękne buty! Idealne ich zestawienie z legginsami! ♥

    ReplyDelete
  19. za leginsami bogato zdobionymi nie przepadam...
    ale Ty wyglądasz w nich niesamowicie..:)

    ReplyDelete
  20. legginsy bardzo fajne... i odważne :-)

    ReplyDelete
  21. ładnie podkreśliłam calą stylizacje legginsami! :)

    ReplyDelete
  22. Orginalny zestaw, podoba mi się:)

    ReplyDelete
  23. te legginsy kojarzą mi się z witrażami z kościoła, bardzo ładne są...

    ReplyDelete
  24. Dziękuję;)
    Jesteś bardzo ładna i bardzo podobają mi się Twoje buty:)
    Pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  25. Legginsy są oszałamiające, po prostu brak mi słów są cudne ;)

    ReplyDelete
  26. jak dla mnie ten look jest fenomenalny!

    ReplyDelete
  27. prześlicznie wyglądasz:) całosć dobrana idealnie:)

    ReplyDelete
  28. Fajnie, że masz już egzaminy z głowy i jesteś w domku i do tego pogoda dopisuje :)
    Jak zwykle extra outfit, legginsy ciekawe i kolorowe, więc sama czarna koszulka i buty idealnie pasują :)

    ReplyDelete

Flickr Images