Swift

YOU MAKE ME FEEL SO ALIVE


Jessie Ware - Wildest moment

P!nk - U + Ur Hand

 Avril Lavinge - Smile


Jakąś dzisiaj wzięło mnie na stare piosenki czego skutek widzicie powyżej - chociaż może aż za bardzo się rozpędziłam z nazwaniem ich starociami :) Zakładam, że nie jestem jedyną osobą, która raz na jakiś czas powraca do tego na czym punkcie jeszcze kilka lat temu mieliśmy niezłą manię. Miłość od pierwszego spojrzenia i później tylko molestowanie przycisku replay cały dzień a 'następnego dnia' już tego nienawidzisz.. coś z mojej bajki. 
Powrót do Białegostoku (co prawda tylko na chwilę) i znowu cały dzień latam tam i z powrotem, nawet brak czasu zjeść o normalnej porze solidny obiad.. I nie ukrywam kocham to! Lubię tempo. Mogłabym zdecydowanie przenieść się do jeszcze większego miasta.
Dzisiaj tak wakacyjnie już coraz bardziej (dosłownie jak nie ja!) - są tu kwiatki, kolory i jeszcze raz kolory! Czyżbym zaczynała robić postępy? Haha, moim skromnym zdaniem, cofnęłam się do epoki lodowcowej bądź straciłam głowę z miłości, gdzie czaszki, krzyże i czerń?
blazer, shoes - sammy dress | t-shirt - all | sunglassess - zeroUV | shorts - sh | necklace - vezzi

 Romwe New Arrivals are online!


Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned!  


Nowy asortyment w sklepie Romwe!
Na dodatek ceny nowych rzeczy są obniżone. Sam sprawdź ;)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Kocham Twój styl ♡ stylizacja jest niesamowita ! Zazdroszczę szortów z sh !

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  2. Kurteczka i szorty są świetne!

    ReplyDelete
  3. Mega zestaw :0
    szorty są genialne :)

    ReplyDelete
  4. wow, świetne zestawienie ;) genialnie wyglądasz w tych okularach <3

    ReplyDelete
  5. wow wow, świetny zestaw! :) przestawiasz się na kolory i bardzo Ci to pasuje :)
    jak Ty to robisz, że takie świetne rzeczy znajdujesz w sh? :>
    Czekam na post, w którym w końcu zobaczę Cię w spiętych włosach... :) pozdrawiam ciepło, piękna ! ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam,że tak późno odpisuje, ale zupełnie wypadło mi z głowy! Szczerze w ogóle nie chodzę regularnie do sh, to jest jak jakieś święto, raz na jakiś czas, możesz wierzyć mi na słowo, że kto jak kto, ale mi naprawdę ciężko znaleźć coś fajnego.. choć ostatnio mam szczęście, trochę to jak granie w totolotka, może znajdziesz jakieś cudo :D
      Hmm,planuję z moim fotografem jakieś spięcie włosów - bardziej, że to właśnie Paulina mnie jakąś upnie bo ja mam dwie lewe ręce co do stylizowania i układania włosów :<
      Powiem nawet, że właśnie w ten weekend to nastąpi!
      Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam! :*

      Delete
  6. dodatki najlepsze! buty, okulary, kapelusz i kurtka są boskie <3

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. In love with your whole outfit!

    ReplyDelete
  8. spodenki super!
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. You look lovely, darling! Such a cool combination!
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa
    www.midnightcouture.de

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz olśniewająco, uwielbiam Twoje zestawyu ;)

    ReplyDelete
  11. Seriously beautiful!
    http://whoistanyaxo.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. a ja ciebie lubię nawet w kwiatkach ! :> zresztą i tak udało ci się przemycić tu siebie - ćwieki, buty, czarna bluzka... wszystko jest na miejscu z nutą swieżości :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, w sumie to nie byłabym wtedy ja :P Dziękuję kochanie :*

      Delete
  13. Bardzo ładne stylizacje masz na blogu, gratuluję! Zapraszam do nas:)

    ReplyDelete

Flickr Images