Swift

GARDEN IN A BOTTLE


This Will Destroy You - Quiet

A Little Party Never Killed Nobody - Fergie


Nieźle zapowiada się sierpień, nie ma co! Bowiem męczy mnie katar, ból gardła i głowy.. Tym bardziej, że co jak co, ale kto choruje w lato?
Mam chyba po raz pierwszy tak mocno upięte włosy i w sumie wolę siebie jednak w innej wersji. Jak patrzę na te zdjęcia to od razu +30 lat się spostrzegam.
Szykuję też pewne zmiany w szablonie, musiałam tylko to sobie ułożyć w głowie i zapewne w ciągu tygodnia (jak będę się lepiej czuć a nie większość czasu przesypiać bądź nie odrywać nosa od chusteczki) się za to wezmę :)  
Jak już nawiązałam wcześniej do przyszłości (a dokładnie wspomniałam o postarzaniu się) to dość często zastanawiam się nad swoim życiem, trochę to irytujące, że nie mogę żyć w pełni chwilą i nie wybiegać aż tyle w przyszłość. Mimo, że nawet nie mam jeszcze 20 lat to zachowuję się o wiele starzej na swój wiek. Można by nawet rzec, że jestem.. w pewnej kwestii staroświecka, choć nie jestem zwolenniczką wpisywania się w żaden kanon, gdyż wszystko się zmienia w zależności od sytuacji lub nastroju. Zresztą młodość ma swoje prawa ;) I nie tylko ja, ale każdy nosi pewien bagaż doświadczeń, z którego trzeba wyciągnąć wnioski. Czasy beztroskiego dzieciństwa już dawno za nami, z uśmiechem na twarzy wspomina się zabawy na podwórku a z niektórych sytuacji wyciąga się jedną myśl :'Ale ja byłam młoda i głupia'.. i zakładam, że jeszcze długo mogę często się mylić i popełniać głupoty, w końcu człowiek uczy się przez całe życie. 
EDIT!  Wyniki konkursu goodlookin.pl na końcu notki.



skirt- H&M | top - sh |  shoes - allegro | necklace - all | sunglasses - zeroUV

 

Shirts with Shorts, the Melody in Summer

find super shirts & shorts with much cheaper prices here :P >> http://www.romwe.com/T-shirts-X-Shorts-c-187.html?wn

Ends on August 11th,  Never miss the opportunity :v


Zwycięzcą konkursu jest.. 
Joanna Cieślińska
Gratuluję! :* Jednak proszę o szybki kontakt. Jak coś to czekam 2 dni a później najwyżej wybieram kolejnego zwycięzce.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. prześliczna spódniczka<3

    http://norapredatora.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Wow Kochana wyglądasz przepięknie <3

    ReplyDelete
  3. ale Ty jesteś zgrabna! ^^

    ReplyDelete
  4. Jesteś przecudowna ! ♡ zauroczyło mnie zestawienie kolorystyczne

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  5. ładnie ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Pozrdawiam

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja! Pięknie wyglądasz.

    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  7. pieknie - zawsze lubie tutaj zagladac:)

    ReplyDelete
  8. amazing skirt
    love the outfit !

    New post on the blog and stay tuned for the beach/summer series !

    http://stylista0fashionista.blogspot.com/2013/08/eid-outfit-casual-chic.html

    also like my facebook page

    www.facebook.com/stylista0fashionista

    xo
    Nada

    ReplyDelete
  9. Pasują Ci takie szpilki, super :)

    ReplyDelete
  10. świetne połączenie, spódniczka jest genialna ;)

    http://kelyxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. A moim zdaniem przepięknie Ci w takiej fryzurze :) zestaw świetny!

    ReplyDelete
  12. w końcu doczekałam się spiętych włosów :) wyglądasz bardzo dojrzale, ale taka po prostu jesteś, a co do tego co napisałaś o życiu : dlaczego masz nie żyć chwilą? Czerp z każdego dnia jak najwięcej i rób to co kochasz. Ważne, żebyś za kilkanaście lat z uśmiechem wspominała swoją młodość, wyszalej się :)
    Stylizacja : idealna. Bardzo kobieca. I jestem zaskoczona szpilkami, w takiej słodkiej wersji nie wyobrażałam sobie Ciebie ujrzeć, a tu proszę. Nie do końca czerń, nie rockowo i elegancko. Strzał w dziesięć!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, dzięki bardzo za ten komentarz :* Bardzo mi miło, że Ci się podoba (btw, specjalnie dla Ciebie spięłam w końcu te włosy :D) jednak ja sama nie mogę się przekonać do takiego mocnego upięcia, w nowszej notce taki artystyczny nieład to coś bardziej w moim guście ;)
      Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się Ciebie zaskoczyć :))

      Delete

Flickr Images