Swift

GREEN AROUND ME


Passenger - Let Her Go
Phoenix - 1901 D.L.I.D Remix

 Już powoli trzeba żegnać się z krótkimi spodenkami, topami i sukienkami gdyż nadchodzi coraz bliżej jesień i szczególnie w nocy można naprawdę zmarznąć (a już tym bardziej u mnie w małej miejscowości położonej na północnym-wschodzie naszego kraju). Jednak dopóki można ja będę korzystała ile mogę z letnich ciuszków! :) Więc oto w dzisiejszej stylizacji króluje bardzo kolorowy gorsecik i zielona spódniczka. 
Owszem, 'zaszalałam' z włosami i mama zrobiła mi prostownicą loki. Sama jeszcze nie za bardzo umiem gdyż w większości moje loki się nie układają nigdy tak jakbym chciała. Ale ostatnio wyszły mi naprawdę udane loczki więc może jeszcze pokaże Wam moją wersje robienia loków. Wieczorem może coś jeszcze dodam, strasznie się śpieszę a notka miała być wczoraj jednak prawie cały dzień spędziłam w Suwałkach.


top - CHOIES | skirt - CHICNOVA |  shoes - H&M | blazer - ZLZ

Hurry up dears! This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!

Just go to stock these awesome items to show yourself off! >>>> http://www.romwe.com/Labor-Day-Sale-c-290.html?wn

(time from Aug 27th to Sep 2nd)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. I didn't know you have braces. Hahaha. By the way, I love this outfit so much! :))


    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  2. ślicznie!! ;)

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny gorset i kolor spódniczki :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie !
    strasznie nie lubię jesieni, chociaż jesień w Niemczech jest cudowna.

    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  6. Ale cudownie wyglądasz w takich loczkach, bardzo Ci pasuje taki fryz :)

    ReplyDelete
  7. świetne fotki i bardzo fajna narzutka:)

    ReplyDelete
  8. Ulubiony zestaw ! Pięknie wszystko zestawiłaś, a spódniczka cudownie leży. Kochana, częściej kręć włosy, bo loki dodają Ci mega uroku <3


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  9. wyglądasz cudownie !!! wszystko jest śliczne :)

    ReplyDelete
  10. łaaa uwielbiam klamerki na zębach;)) przeuroczo wyglądasz ^^

    ReplyDelete
  11. też mam zamiar tak długo korzystać z letnich ciuszków jak tylko mogę :)
    Świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  12. cały zestaw cudny! a Twój uśmiech uroczo wyglada z aparatem ;)

    ReplyDelete
  13. Cudowne kolory.Uwielbiam taką zieleń-jest fajną odmianą dla neonowych limonek.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. podoba mi się :D
    a z lata trzeba korzystać do samego końca :D

    ReplyDelete
  15. great photos
    great blog


    do you want follow each other?

    xoxo


    celyneglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo fajnie gorset nadaje barw całości, podoba mi się :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia i świetne włosy! :)

    ReplyDelete
  18. kolejny świetny look :) wszystko jest idealnie ze sobą zestawione <3 muszę przyznać, że zazdroszczę Ci tak zdrowych i pięknych włosów ! :)

    ReplyDelete

Flickr Images