Swift

OMBRE DRESS


Bastille - Things We Lost In The Fire
30 Seconds To Mars - Do Or Die

Sukienkę, którą mam na sobie udało mi się kupić w outlecie po przecenie za około 45zł (jak dobrze pamiętam). Dzisiaj kolejna notka, w której królują buty na obcasie i sukienka :) 
Od kilku dni mam w planach małe zakupy przez internet, ale od tego przeglądania wszystkich stron szczerze powiedziawszy coraz bardziej się gubię i naprawdę nie mam pojęcia na co mam się zdecydować. Mój wybór skłania się do ramoneski w czerwoną kratę ze skórzanymi rękawami i butami utrzymanymi w stylu militarnym. Macie jakieś swoje must have na jesień?



dress- zara | bag - orsay |  shoes - H&M | blazer - mohito | sunglasses - Giant Vintage

You Might Also Like

15 komentarze

  1. bardzo fajny zestaw;)
    sukienka świetna:)

    ReplyDelete
  2. genialnie wyglądasz;)
    może miałabyś chęć na wzajemną obserwację :)???

    pozdrawiam ;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sukienka i buty cudowne, całość super!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    buziaki.

    ReplyDelete
  4. świetnie! ta sukienka jest super

    ReplyDelete
  5. Ale pięknie! Sukienka jest cudowna, na imprezkę świetna :D

    ReplyDelete
  6. Jak już pisałam na Modnej Polce masz świetne wyczucie stylu i piękne zestawienia, które przypadły mi do gustu :) dlatego również i na blogu dodaje do obserwowanych, na pewno będę tutaj często zaglądać, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  7. genialna sukienka! a buty z H&M? chyba to te na które polowałam :D

    obserwuje i zapraszam do mnie!

    www.quitenormally.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, buty z H&M :) udało mi się kupić po przecenie nawet :)

      Delete
  8. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry
    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  9. Carla, potrzebuję Twojego głosu na mnie w konkursie, zapraszam do mnie. Wielkie dzięki!

    ReplyDelete
  10. Zakochałam się! <3


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images