Swift

SUNSET IS COMING


Imagine Dragons - Bleeding Out

Zdjęcia może nie są najlepszej jakości jednak jest to wywołane brakiem odpowiedniego światła. Bowiem gdy już dotarłyśmy na miejsce zaczęło się ściemniać, robiłam co mogłam by pozbyć się trochę szumu. 
Również chcę się pochwalić kupnem lustrzanki. Teraz pozostaje tylko czekać aż w końcu dotrze i pobawić się w fotografa. Postaram się dodać pierwsze zdjęcia jak już trochę zapoznam się nim :) Może pokaże przy okazji moją młodszą siostrę jak się zgodzi :) 

 




skirt - ROMWE | shirt - H&M |  shoes - H&M| necklace - glitterbox

Time to go back to school~
Cool stuff perfects new term!
 Favorable prices are just so great ^_^ >> http://t.cn/zQH6Iuk
Big sale ends on August 18th! 

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Zakochałam się w pierwszym zdjęciu *.*

    http://norapredatora.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. a że ciekawość mnie zżera, to jeszcze zapytam:
    Jaką lustrzankę sobie kupiłaś??;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic z 'wyższej półki' :P
      Nikon D3200

      Delete
    2. nie ważny sprzęt, tylko ręka i oko;D
      Mówi to posiadaczka cyfrówki;D
      .. tak się pocieszam;D
      No to czekam na piękne sesje w Twoim wykonaniu;)))

      Delete
    3. Haha,oj tam, ja sama tylko cyfrówka tyle lat, sporadycznie ktoś dawał mi do ręki inny sprzęt :D
      Wolałam bardziej zainwestować właśnie w obiektyw niż same body :D
      Może z określeniem 'piękne sesje' trzeba się jeszcze wstrzymać, zobaczymy jak będzie, jak coś z tego wyjdzie to (jak na chwalipiętę przystało) się pochwalę :))

      Delete
  3. wow, ale wyglądasz pięknie! :*

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia perfekcyjne, nie bądź taka skromna, bejbe!!!! :*

    ReplyDelete
  5. jak dla mnie zdjęcia dobre:)
    a stylizacja obłędna!
    ściskam

    ReplyDelete
  6. świetny zestaw, bardzo mi się podoba.

    o tak, lustrzanki to jest sprzęt. jakość zdjęć jest świetna. polecam wtedy wykonywanie zdjęć w pliku RAV, ponieważ jpeg odbiera głębię zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Powiem Ci, że rewelacyjne są te zdjęcia - strasznie mi się podobają! I fantastyczny zestaw :)

    ReplyDelete
  8. ładnie!! ;-)


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. wooooooooooow!!!

    ReplyDelete
  10. extra ;) lubię zdjęcia w takim stylu ;) zapraszam ;)

    ReplyDelete
  11. Great outfit. <3
    Xx
    Rhea
    http://fuss.co.in

    ReplyDelete
  12. Nice top! I hope you took a picture without the jacket. I think your inner top is cute. I like the details :)



    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  13. wow... those photos look like taken out of some magazine! You look amazing :)

    http://gamesoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ale cudownie! Na taką stylizację czekałam, w pełni w Twoim stylu :)

    ReplyDelete
  15. zdjęcia właśnie wyszły genialne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet w to nie wątpię, Paulina jest moim mistrzem :D Tylko szkoda, że akurat się ściemniało i zdjęcia mają lekki szum :<

      Delete
  16. Zdjęcia mega klimatyczne ;3 Cała stylizacja prezentuje się również dobrze :)

    ReplyDelete
  17. Great look! I don't know... but it reminds of Kate Moss's style! Amazing!
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. fajny look i podobają mi się zdjęcia :))

    zapraszam serdecznie do siebie:
    www.mytippitoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. zdjęcia piękne, spódnica cudna!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. świetny look,niby luzacko, ale jakże majestatycznie!:)

    ReplyDelete
  21. prześliczna stylizacja :) fajne buty :)

    ReplyDelete
  22. bardzo fajne zdjęcia to nic że nie są najleprzej jakości. bardzo fajny zestaw

    rocknstylee.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przepiękny klimat zdjęć , a stylizacja jest po prostu nie z tej ziemi. CUDOWNIE ♡

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  24. jestem zachwycona tą sesją. zdjęcia wyszły rewelacyjnie, brawa dla fotografa.
    pięknie wyglądasz. masz uroczą twarz, taką francuską :)

    zapraszam do siebie i obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zdjecia nieostre, ale dzięki temu bardizej klimatyczne i nie nudne! Miłą odmiana w idealnym świecie :)

    ReplyDelete
  26. uwielbiam spódnice maxi a Ty wyglądasz w niej bardzo ciekawie i zjawiskowo :))

    ReplyDelete

Flickr Images