Swift

THIS TIME I FEEL LIKE NOW OR NEVER


Schoolboy Q - Hands On The Wheel 

Pogoda nie dopisuje jednak mi i mojej siostrze udało się znaleźć czas w poniedziałek by przejechać się nad jezioro i wypróbować nowy sprzęt. Ciągle się uczymy więc daleko jest nam do perfekcji. 
Za każdym razem gdy zerkam w kalendarz nie mogę uwierzyć, że zaraz będzie wrzesień. A we wrześniu moje urodziny i już na karku 20-stka! Haha, teraz pozostaje tylko odliczanie kolejnych zmarszczek-oczywiście żartuję :) Jednak ta perspektywa końca 'nastki' trochę mnie przeraża. Można by powiedzieć, że jeszcze niedawno jako mała gówniara marzyłam tylko o tym by przekroczyć wreszcie tą magiczną linię 18-nastki i cieszyć się z 'bycia dorosłą'. Teraz gdy patrzę wstecz kręcę tylko głową z niedowierzania. To zabawne jak wraz z czasem zmienia się nastawienie i jak bardzo bledną wspomnienia i młodzieńcze problemy. Choćby właśnie ten okres kiedy to z zniecierpliwieniem oczekiwało się na tą pełnoletność i jak to świat wydawał się ponury bez tego :)
Co do zestawu, to luźne połączenie bluzki ze spodenkami z ćwiekami. T-shirt jest taki na jaki od dawna polowałam, z wyciętymi rękawami na ramionach. Świetnie się też komponuje z legginsami. Szczerze nie mogę rozstać się z tą częścią garderoby, mam ją nawet teraz na sobie :) 



short - ROMWE | T-shirt - ROMWE |  shoes - allegro

You Might Also Like

27 komentarze

  1. genialny zestaw! bluzka bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. na trzecim zdjęciu jaka chuda ręka :)

    ReplyDelete
  3. super wyglądasz :) mi 20 stuknie w październiku... jak ten czas zapiernicza, nawet nie wiem kiedy mi czas tak zleciał.

    zapraszam!

    ReplyDelete
  4. Hah! ja także pamiętam, jak bardzo wyczekiwałam mojej 8nastki,
    a teraz najchętniej zatrzymałabym czas.
    Nie chodzi o to, że czuję się staro (mam dopiero 20 lat!)
    ale powolutku dociera do mnie to,
    jak czas szybko płynie i że trzeba wykorzystywać go jak najlepiej!
    Co do zdjęć, to są super, nowy sprzęt daje radę!!;))

    http://norapredatora.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Very cool tee!
    Xx
    Rhea
    http://fuss.co.in

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia , ich klimat robi wrażenie ! Świetnie wyglądasz ♡

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  7. świetna koszulka !
    a nawiązując do "wieku" teraz gdy już skończyłam 23-lata i uświadomiłam sobie, że nie wiem kiedy zleciało mi 5 lat od 18-stki, przeraża mnie ten fakt uciekających dni !

    z chęcią wróciłabym do szalonej 16- stki ;(

    hehe ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia :)
    wpadnij do mnie .

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz super! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  10. wow, świetny blog, aż dziwne że dopiero teraz tu trafiłam:) Z chęcią pbserwuję :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. pięknie wyglądasz ! świetna stylizacja : )

    ReplyDelete
  12. Perfekcyjne zdjęcia! Podobnie jak Twoje włosy! ;)
    http://kiyooteru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz ♥ szorty są mega

    ReplyDelete
  14. super look :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Perfekcyjne zestawienie ;) uwielbiam Ciebie i Twoje zdjęcia <3

    ReplyDelete

Flickr Images