Swift

BASEBALL JACKET


Twenty One Pilots - Holding On To You
   
Z dzisiejszym postem cofnęłam się wraz do lat 70-tych i 80-tych, kiedy takie kurtki (bejsbolówki) były bardzo popularne. Również popularne we wczesnych latach 90. wraz z serialem Beverly Hill 90210. Można je nosić w konwencji sportowego szyku - krój rodem z boiska połączyć z eleganckimi materiałami i misternymi zdobieniami - lub dosłownie - z T-shirtem, czapką z daszkiem i trampkami. Ja dzisiaj postawiłam na bardziej luźne połączenie z mieszanką stylu rockowego w postaci dziurawych spodni.
Bejsbolówki - kurtki typu 'bomber' królowały na wybiegach w 2012/2013. Można było zobaczyć je w kolekcjach Acne, Mary Katrantzou,  Isabel Marant i Proenza Schouler a nawet u minimalistycznej marki Chloe. Jednak w niczym nie przypominały już kurtek rodem z liceum, były uszyte z eleganckich materiałów i zdecydowanie nadawają się do bardziej dojrzalszych stylizacji.

pants - H&M | shoes - allegro | blouse - allegro 

Talia is with us forever!!
Know more about Talia and her designs with Romwe in the past May.
Romwe will start to donate for Talia’s favorite charity on Sep 27th

You Might Also Like

28 komentarze

  1. ekstra pierścionek :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba! Cudowny, jesienny kolor baseballowki ♡
    P.s Co ty robisz, że masz tak idealną figurę? ?

    A G A T H I E

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam idealnej figury! :) Ogólnie to pewnie największa sprawka genów, cała rodzina to chudzielce :) Poza tym czasami ćwiczę i jem mało a często.
      Szczerze też zakochałam się w tym kolorze i tym bardziej cenie bo tylko za 19zł :)

      Delete
  3. bardzo fajna stylizacja! kurteczka świetna:)

    ReplyDelete
  4. śliczna stylizacja ;)
    masz śliczną urodę ;)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

    ReplyDelete
  5. świetny klimat zdjęć ! bardzo mi się podoba zestaw, bardzo lubię taki sportowy look niezobowiązujący na loozie

    ReplyDelete
  6. świetny klimat :D kto ci robi zdjecia:D
    obserwuje:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnie, zależy gdzie obecnie jestem. Chwilowo jeszcze w Gołdapi więc tą sesję zawdzięczam mojej dobrej koleżance :)

      Delete
  7. bardzo fajny zestaw, gorset jest świetny :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny zestaw i świetne zdjęcia: :)

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja, bardzo mi się spodobała!
    I masz dobrego fotografa :)

    ReplyDelete
  10. Oh yeah such jackets are timeless!

    ReplyDelete
  11. Piękny kolor włosów! Idealnie pasuje do Twoich oczu:)

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajna bluza i creepersy! Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Mam do oddania voucher 100 zł do sklepu Answear.com, więcej u mnie :)

    ReplyDelete
  13. Musze być z tobą szczera, od kiedy mma tu konto należysz do jednych z moich ulubionych bloggerek tutaj, chodzi mi o to, że najchętniej odwiedzam twoje posty, jesteś jedną z moich inspiracji, nie chce się podlizywać, po prostu chce być szczera. Bardzo podobają mi się twoje spodnie i zresztą cała stylizacja. Już nie moge doczekać się następnej. :)

    Zapraszam do siebie,
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie wiesz jak mi bardzo miło! :* Dziękuję za szczery komentarz :) Jak nie będzie padać, to nowa notka będzie już jutro,mam kilka pomysł, fajnie byłoby je zrealizować :)

      Delete
  14. Swietna kurtka :) Cudowne zdjecia!

    ReplyDelete
  15. Piękna stylizacja, osobiście nie przepadam za style stricte sportowym (zwłaszcza na sobie - chyba że idę na aerobik ;)), dlatego opcja dodania sportowej bluzy do rockowej reszty outfitu uważam za świetny pomysł :). A, no i lubię, kiedy strój nie jest cały czarny, ale jest przełamany jakimś ciuchem w innym kolorze :).

    ReplyDelete
  16. Fajna stylizacja pomimo że masz na sobie bejsbolowke która mi się bardzo podoba zresztą ... wygladasz seksownie ! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  17. Zarówno stylizacja, jak i klimat zdjęć mnie urzekły :)

    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. kurcze:), te zdjęcia pokazują wszystko co najlepsze, stylizację , twoją figurę i włosy:)))ps. obserwuję i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete

Flickr Images