Swift

CHAIN ON MY NECK

Lorde- Tennis Court (The Kite String Tangle Cover)

 Ta sama stylizacja jakby w dwóch odsłonach gdyż za pierwszym razem 'zaskoczył' nas rozładowany akumulator i ledwo wystarczyło na kilka ujęć.  W drugiej sesji zmieniłam jedynie kurtkę i wymieniłam rajstopy na ciemniejszy ton.
Pokarbowane włosy dały zdecydowaną objętość moim włosom. Bardzo mocno rzuca się to w oczy gdy już nie mam warkoczyka. Pomyśleć, że kiedyś (oczywiście,dawno temu!) miałam tyle włosów bez żadnego 'wspomagacza'. Z dnia na dzień ślad po moich włosach coraz bardziej zanika i zanika (strasznie dużo mi ich wypada, powinnam pomyśleć nad zażywaniem jakiś witamin by może w minimalnym stopniu zapobiec temu procesowi).
Ostatnio w dużym stopniu stawiam na wygodę i jeszcze raz wygodę! Buty na wszelkim obcasie, koturnie zostały zastąpione trampkami, creepersami a nawet glanami (tak, kupiłam glany!). Więc jest to jesienny look gdzie w roli głównej występuje ciepły sweter. Prosto i wygodnie.

necklace, jacket, boots - allegro | shorts - H&M | sweater - moodo

You Might Also Like

23 komentarze

  1. FANTASTIC !!! <3


    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  2. Znowu nie mogę oderwać od Ciebie wzroku. Idealnie ♡ zakochałam się w swetrze i butach!


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  3. Masz przecudny makijaż :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Prześliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się twoja fryzura twarzowo ci. :) Do tego urzekł mnie twój sweter jak i 4 zdjęcie. Modelka świetna, ale również dobra robota fotografa. Bardzo podoba mi się zestaw. :)

    Zapraszam.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. brawo za noszenie szortow w jesiennym zestawie !

    ReplyDelete
  6. dwie odsłony bardzo mi sie podobają!!! świetne szorty- a co do włosów- polecam prawdziwy szampon z rzepy- działa cuda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki bardzo :) Muszę w takim razie również go przetestować.

      Delete
  7. fajny zestaw, botki są świetne :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne buty i sweterek :)
    cudowny blog !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)!

    ReplyDelete
  9. całość hipnotyzująca, podoba się nam !:)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia, super buty! :)
    Jakim aparatem wykonane?

    ReplyDelete
  11. Fajnie wyglądasz! Świetne buty i kurtka :)

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super wyglądasz, świetne nogi :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images