Swift

MY WAY OR THE HIGHWAY


Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
Red Hot Chili Peppers -Can't Stop

Niestety do 12 września nie za bardzo będę w stanie zająć się blogiem, więc zapewne nowa notka pojawi się dopiero po 12, przewiduję, że już 13. Trochę teraz mam na głowie i na razie po prostu muszę się skupić maksymalnie na tym, co jest priorytetem. 
Ostatnio również pomagam rodzicom przy budowaniu 'wiaty' tym razem jako miejsce do grillowania. Roboty czeka nas jeszcze trochę, ale efekt, jaki już teraz widzę z okna, bardzo mi się podoba :)
W tamtym tygodniu byłam na prl party i jakąś od tamtej pory ciągle coś mnie trzyma. Jeszcze z dwa dni temu to była prawdziwa męczarnia - ból gardła, mięśni, gorączka, ciągłe kichanie i nieprzerwany kaszel.    

  

pants - H&M | shirt - allegro |  shoes - czas na buty | blouse - H&M

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale pięknie wyglądasz :) Te loczki super Ci pasują, czym je robisz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z reguły prostownicą, czasami lokówką :)

      Delete
  2. ładnie wyglądasz!!



    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely ootd, My fav are those shoes =)

    xx

    http://thecasualprincess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. koszula i buty <3 ślicznie!

    ReplyDelete
  5. Cudowne kolory <3 Prześlicznie Ci w zieleni. Zdjęcia są przepiękne


    A G A T H I E

    ReplyDelete
  6. ładnie wyglądasz:) podoba mi się fryzura:P
    Pozdrawiam i zapraszam doi siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Rewelacyjnie wygladasz! Zestaw baaardzomi się poodba :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  8. skąd masz zegarek?

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się Twój styl. Z przyjemnością dodaję do obserwowanych!


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images