Swift

READY TO GO?


The 1975 - Sex

Zalegała notka jeszcze z sierpnia więc postanowiłam ją opublikować. Wtedy jeszcze były to dni kiedy było naprawdę chłodno, a teraz.. sami wiecie jak jest.  Zdecydowanie nie ma na co narzekać :) 
Stylizacja, według mnie, bardzo prosta, wygodna, idealna do szkoły. Koszula z kołnierzykiem, która wystaje spod sweterka prezentuję się schludnie i ma w sobie coś uroczego (naprawdę nie mam pojęcia skąd u mnie takie skojarzenia).

As a girl, is it possible to live without makeup & cute accessories?
Just fetch these hotties at their cheapest time :P > http://www.romwe.com/manage_activity/Beauty-Deals/?wn
Only 72 hours!!

You Might Also Like

23 komentarze

  1. ładny zestawik \!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. MEGA, ŚWIETNY BLOG + OBSERWUJE

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- WIELKA LOTERIA, MAM NADZIEJĘ, ŻE ZREWANŻUJESZ SIĘ OBSERWOWANIEM

    ReplyDelete
  3. such a perfect look and awesome photos! looove your sweater! xx

    beautiful garbage
    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/beautifulgarbagefashion
    poppyleeandjackie.tumblr.com/

    ReplyDelete
  4. Serdecznie zapraszam: www.mamimunka.blogspot.com
    Zachęcam do Obserwacji !

    ReplyDelete
  5. bardzo przyjemna stylizacja :)

    Zapraszam Cię na konkurs, w którym możesz wygrać portret wykonany przez profesjonalistę! Miłego dnia :)

    ReplyDelete
  6. bardzo ładnie i wygodnie przede wszystkim ;)

    ReplyDelete
  7. Jaką Ty masz cudowną figurę! Genialne jeansy :)

    ReplyDelete
  8. totalnie wszystko w moim stylu :))
    <3

    ReplyDelete
  9. świetne spodnie :) zapraszam na mojego kulinarnego bloga: http://trzynastkowekulinaria.blogspot.com/ zaobserwujesz? :)

    ReplyDelete
  10. wygląda to pięknie ~1
    zazdroszczę nóg

    ReplyDelete
  11. masz coś niebywałego w swojej urodzie, a poza tym podobają mi się Twoje stylizacje - obserwuje, jestem ciekawa jak się rozwiniesz! :-)

    ReplyDelete
  12. masz coś co przyciąga, stylizacje nie są jakieś mega niepowtarzalne, ale Twoja osoba jest bardzo hipnotyzująca :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. spodnie jak najbardziej na TAK, no super!
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  14. Najpierw muszę stwierdzić, że jesteś bardzo podobna do Patrycji Markowskiej ;) !!! A stylizacja świetna, (pomijając fakt, że cholernie Ci zazdroszczę MEGA nóg), sweterek piękny, w ogóle całość prezentuje się naprawdę ładnie, skromnie, uroczo i z gustem :) Pozdrawiam.

    platynowa-maruda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, kiedyś właśnie byłam na wycieczce w Genewie i tam ochrzcili mnie Patrycją Markowską! Naprawdę nie miałam spokoju :D więc jesteś kolejną osobą, która zauważyła to podobieństwo. Mi samej ciężko powiedzieć czy jestem do niej podobna :)
      Nie ma czego zazdrościć, nogi jak nogi, nic specjalnego :)
      Dziękuję za komentarz, miało być po prostu na luzie i wygodnie głównie. Pozdrawiam!

      Delete
  15. mam taki sweter:) na dodatek też mam takie ombre na włosach:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  16. Sweter, koszula, spodnie - mistrzostwo! Idealne na jesień :)


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images