Swift

EXPRESS YOURSELF


Beyonce - Halo

 'Nie ma ko­biet brzyd­kich, są tyl­ko ko­biety za­nied­ba­ne.' - Coco Chanel.
Słowa Coco Chanel z pewnością same potrafią się obronić, więc nie ma tutaj potrzeby się nad tym rozrabiać. Ale od czegoś trzeba zacząć a moim zdaniem to idealnie wpisze się w mój dzisiejszy monolog.
Według mnie zadbana kobieta nie musi koniecznie oznaczać seksbombę (czytaj nieziemskie ciało bądź firmowe ciuchy), ale zwyczajną kobietę, która zna swoje wady i zalety, i potrafi je dobrze wykorzystać na swoją korzyść. Czasami, bardzo omylnie, panuje opinia (chociażby o blogerkach), że jak kobieta dba o swój wygląd to pewnie nic innego się dla niej nie liczy na świecie jak tylko to by w końcu znaleźć się w 'ulubionej' galerii i kupić tonę ciuszków.. Nie mam zamiaru kłócić się z nikim kto ma rację bo staram się nie uogólniać ludzi i nie wrzucać każdego do jednego worka.
Stylizacje, moim zdaniem, jest to pewien sposób na określenie siebie. Poszukiwanie własnego stylu, nie masowe podążanie za tym co modne, to jest, to, co cenię. Również odzwierciedla nasz nastrój lub podkreśla charakter..i od razu pierwsze co mi przyszło do głowy to fakt, że chyba muszę być jakąś smętną, ponurą osobą bo czarny to kolor, który stety bądź niestety króluje w mojej garderobie, haha :) Cóż na pewno należę do nieśmiałych osób i dopóki nie poczuję się dobrze w czyimś towarzystwie, to mogę w ogóle się nie odzywać. Idąc dalej, nie będę zapewniała, że wytworzyłam swój styl bo zdarza się mi kupić coś co mi się podoba i jednocześnie ma to w swojej szafie większość kobiet w Polsce. Mamy dostęp do miliona (jak nie więcej) informacji bądź inspiracji w internecie, ciężko jest się dzisiaj wyróżniać z tłumu. Potrzeba na to całej energii i czasu, a mam jednak na głowie ważniejsze rzeczy niż to, w co się ubiorę jutro i dlaczego akurat to a nie tamto. Moje przygotowanie stylizacji to otwarcie szafy i wyciągnięcie pierwszej rzeczy, na którą mam dzisiaj ochotę + makijaż i gotowe!  Kiedyś więcej czasu na to zużywałam, teraz byłoby mi żal. 
Wracając do początku, za naprawdę niewielkie pieniądze można kupić coś fajnego, jeżeli trochę się poszpera (to na wyprzedażach lub w sh - ja tak robię non stop), poglądać trochę inspiracji i otworzyć się na nowe kombinacje. To już zawsze jeden kolejny krok by spojrzeć z innej perspektywy, nie trzeba milionów by stworzyć coś oryginalnego bądź po prostu ciekawego :) 
Zerkając niżej na to, co dla Was przygotowałam - tunikę z motywem sportowym (do której zresztą długo nie potrafiłam się przekonać, gdyż przytłoczył mnie zawczasu ten rodzaj bluzek), kupiłam na allegro za 40zł. Do tego wygodne buciki, plecak i idealny prosty zestaw na uczelnie. Wygoda przede wszystkim! :)  

 sunglassess - giant vintage | dress - allegro |

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Owszem, zadbana kobieta to ktoś znaczący więcej, niż idealne proporce, wydęte usta i dobrane ciuchy :) Na szczęście!!!

    ReplyDelete
  2. zgadzam sie z Toba:) a co do stylizacji to podoba mi sie takie zestawienie :)

    ReplyDelete
  3. świetny look:) sukienka jest genialna :)

    ReplyDelete
  4. Ten look najbardziej mi do Ciebie pasuje- super wyglądasz;)

    ReplyDelete
  5. Ależ masz świetną tę sukienkę:)

    ReplyDelete
  6. w końcu w kucyku! :) bardzo to do Ciebie pasuje, marzyłam aż w końcu zobaczę Cię w trochę innej fryzurze. A co do postu - ważne, żebyś Ty czuła się w czymś dobrze, a to czy jest to akurat modne, czy nie, czy drogie czy z sh to nikogo nie powinno obchodzić. Jesteś zadbaną, piękną i mądrą kobietą i masz fajną pasję i to się liczy! :) pozdrowionka zgrabniutka ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* oo, kucyk zrobiony naprawdę na szybko. Może jeszcze z czasem 'zaszaleję' z czymś jeszcze bardziej! :)

      Delete
  7. piękne masz nogi :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ale świetnie wyglądasz! pozdrawiam ; ) obserwuję!

    ReplyDelete
  9. Szukam taliej sukienki i szukam, ta jest wrecz idealna...
    Swietnie wygladasz i moge sie smialo podpisac pod kazde zdanie napisane w tym poscie;)

    Pozdrawiam,
    pa-gada.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy na allegro, tam wcześniej było takich pełno :)

      Delete
  10. Love your sweatshirt! And what an amazing song to use...I'm such a Beyonce fan
    xoxo, Ty
    http://www.toastandgrits.com

    ReplyDelete
  11. z pewnością masz talent do wyszukiwania ciuchów perełek! Zakochałam się w Twojej ramonesce!

    ReplyDelete
  12. Lubię tak:)Sukienka extra:)

    ReplyDelete
  13. dziękuję za komentarz, o jej jak tutaj sympatycznie, zostaję na dłużej!

    ReplyDelete
  14. wonderful look. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    ReplyDelete
  15. Just found your blog. Love your outfits for this autumn!
    Cool and gorgeous!
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  16. Świetnie ci w kucyku. Co do postu zgadzam się seksbomba to nie tylko ciało lub firmowe ubrania trzeba umieć wykorzystać swój wygląd i cechy charakteru jak najlepiej. W mojej garderobie też przeważa czarny kolor także nie jesteś sama. Co do stylizacji bardzo mi się podoba, a szczególnie tunika, jest świetna! Masz piękne nogi, zazdroszczę! :-)

    Powodzenia na uczelni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Oo, właśnie z nóg jestem najmniej zadowolona. Chciałabym,żeby były jeszcze dłuższe! :)

      Delete
  17. Masz piękny kolor włosów.
    Ciekawa stylizacja. ;3

    ReplyDelete
  18. Dobrze napisane :) Ja uwielbiam szperać w lumpach i zawsze coś ciekawego wynajduję :)


    Kozacie foty!

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Haha, dziękuję bardzo w imieniu Pauliny! :)
      Na dodatek, że coś ciekawego to jeszcze taniego!

      Delete
  20. idealna stylizacja ! :) uwielbiam taki styl :)
    dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;*
    może obserwacja? świetny blog !

    jooannett.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetna notka i przepiękny set!;)

    ReplyDelete
  22. swietny look - w 100% zgadzam sie z tym co napisalas:))))
    pozdrawiam agata

    ReplyDelete
  23. tez przechodze etap na szarosci :)
    swietny zestaw!!

    xxo

    ReplyDelete

Flickr Images