Swift

LITTLE TALKS


Nigdy nie przepadałam za gatunkiem filmowym jakim są romanse. Wszelkie miłosne historie zawsze były, dla mnie, do bólu przewidywalne i monotonne. A może działały na mnie tylko w taki sposób gdyż mimo, że wydawały się bliskie rzeczywistości, nigdy prawdziwego życia nie ukazywały. Ostatnio jednak trafiłam zupełnie przypadkowo na film 'Miłość i turbulencje' i postanowiłam zobaczyć chociaż początek by (jak zawsze znając siebie) zaraz go sobie odpuścić, twierdząc, że nie jest dla mnie. Tym razem było inaczej bo dotrwałam do końca. Do tej pory nie mam pojęcia czy to dlatego, że główna bohaterka tak bardzo przypominała mnie czy chodziło jedynie o ciekawy sposób ukazania historii dwojga (eks)zakochanych. Jeżeli macie wolny jesienny wieczór i zastanawiacie się jaki film włączyć to polecam 'Miłość i turbulencje'.


Dzisiaj mamy godzinę dłuższy dzień! Zawsze godzina do przodu się przyda, gdyż przeraża mnie to, co mnie dziś czeka. A właściwie jedna rzecz zwana kosztorysem. Październik ciągnie się niemiłosiernie. Stęskniłam się za rodziną i nie mogę się doczekać aż będę w domu :)
Monochromatyczny sweterek nie miałam z czym innym połączyć jak z resztą ciemnych kolorów. Jednak by nie zrobić zestawu zbyt ponurego postawiłam na brązowe dodatki w postaci torebki i zegarka. O dziwo, nie będzie to mój ostatni zakup w stylu boho gdyż już czekam na kolejny sweterek tym razem o wiele bardziej pełen kolorów. Zawsze jakieś zróżnicowanie się przyda.
Zostawiam Was z zestawem a ja lecę dokończyć projekt. 

 cardigan - romwe | hat - choies | pants - all | watch - Daniel Wellington

Wejdź na mój fanpage i weź udział w losowaniu :) 

You Might Also Like

38 komentarze

  1. no i rude włosy byłyby tutaj jak ulał! :P a oglądałaś '500 Days of Summer'? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam,ale widziałam tylko trailer :< Sugeruję, że polecasz? :)
      Haha, jak się odważę na zmianę. Najgorsze jest to, że chcę a zaraz później już nie! :D

      Delete
  2. nieskromna pani fotograf27 October 2013 at 19:45

    nieskromnie powiem, że jestem zajebistym fotografem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czasem nie zaszkodzi być nieskromnym! :)

      Delete
  3. Beautiful photos, dear! I Love your cardigan! :) And the boots are so great! :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. uwielbiam takie sweterki ;)
    bardzo ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  5. super, zwłaszcza ten kapelusz! :>

    ReplyDelete
  6. Such a great post! I love the outfit :)
    xx

    ReplyDelete
  7. O matko - romanse - bleeeeeeeeee :P Nienawidzę jak idę z jakąś książką i ludzie pytają mnie: co czytasz? romans? Jezu jaki romans?! Czy ja wyglądam na kogoś kto czyta takie duperele? :P

    Stylówka super - uwielbiam takie swetry

    ReplyDelete
  8. w kapeluszu wyglądasz rewelacyjnie ;* bardzo podobają mi się spodnie ;)

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz, jak zawsze :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszym konkursie na http://sbook.pl !! Do wygrania voucher do H&M o wartości 200PLN! Nie można przegapić takiej okazji :)

    ReplyDelete
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Loki i kapelusz tworzą wspaniały klimat. Pięknie!

    ReplyDelete
  12. Ja ostatnio cierpię na 'brak nowości' jeśli chodzi o filmy, nic mi nie pasuje. Nie wiem co się ze mną dzieje, ale coś czuje, że 'Miłość i turbulencje' obejrzę, zapowiada się ciekawie. Co do stylizacji to jak zwykle idealnie. Bardzo podobają mi się buty i sweterek, który nadał zestawowi charakter. Czekam na następny post z niecierpliwością.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie już w czwartek coś się nowego pojawi :) Hmm, jak chodzi o 'brak nowości' nawet nie wiesz jak długo u mnie się utrzymywał. Tak szczerze, coraz ciężej znaleźć ciekawy film, nie chodzi tu o nie wiadomo jak ambitne dzieło sztuki filmowej, ale o chociaż ciekawie zapowiadający się i wciągający film.

      Delete
  13. proszę powiedz gdzie kupiłaś ten zegarek!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zegarek jest ze strony:
      http://www.danielwellington.com/us/classic-st-andrews-100
      Pozdrawiam :)

      Delete
  14. Świetnie wyglądasz! ♥

    Zapraszam do mnie, trwają właśnie 4 rozdania z ciekawymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. chciałabym usłyszeć Twój głos, zawsze gdy patrzę na zdjęcia zastanawiam się, jaki musisz mieć piękny głos, skoro masz tak boskie ciało!!! :D kochana, może jakiś filmik od Ciebie przy okazji nowej stylizacji? ;> pozdrawiam cieplutko! ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie nie jestem posiadaczką pięknego głosu, powiedziałabym nawet, że mój głos jest strasznie dziecinny. Chyba zbyt bardzo się wstydzę, ale może jeszcze zmienię zdanie :)
      Również serdecznie pozdrawiam! :*

      Delete
  16. Jesteś podobna do Patrycji Markowskiej :) Piękna jesteś !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę? Kiedyś chyba bardziej ją przypominałam! :)

      Delete
    2. aha, faktycznie!!!!! :D dopiero teraz skojarzyłam sobie, że ciągle kogoś mi przypominasz ... :) bardzo jesteś podobna, pewnie pasowałyby Ci też blond włosy na całej długości. Nikt Ci wcześniej nie mówił, że przypominasz Markowską? :> buziaki :*

      Delete
    3. W liceum wyjechałam do Genewy i właśnie tam wszyscy zauważyli podobieństwo i zostałam ochrzczona "Markowską" więc słyszałam to wtedy przez cały tydzień codziennie, ale uważałam, że jest w tym dużo przesady gdyż nikt inny później nie zauważył tego podobieństwa :)
      Kiss :*

      Delete
    4. Chyba nie za dobrze bym się czuła w tak jasnych włosach na całej długości, ale nie powiem, że nie będę miała bo wiele razy eksperymentowałam z kolorem i miałam brązowe, czarne i rude włosy :) Jasny blond na całej długości tego jeszcze nie było :)

      Delete
    5. o kurcze, no nieźle :) a jak wyglądasz w rudych, a jak w czarnych? nie mogę sobie jakoś Ciebie wyobrazic.. :) moze zrob taki post, w ktorym dodasz zdjecia z dawnych lat na ktorych jestes ? bylby to strzal w dziesiatkę :D

      Delete
    6. W sumie może mogłabym takie zdjęcia dodać. Jednak rok temu, nie wiem czy się z tego śmiać czy płakać wszystko wokół mnie się psuło (między innymi laptop, tablet, telewizor). Obecnie mam nowy laptop a zdjęcia są na starym. Dzięki Bogu można je odzyskać, ale mój tata za bardzo nie miał wtedy czasu aż w końcu ja o nich też zapomniałam :P

      Delete

Flickr Images