Swift

MY WISHLIST

W nadchodzącym sezonie jesień/zima 2013/2014:
Nie opuści nas...skóra. Skórzane dodatki (jak wstawki, rękawy) bądź ramoneski zdecydowanie nas nie dają o sobie zapomnieć, moda na nie trwa od kilku lat. Nawet się nie ważę by narzekać gdyż uwielbiam ten trend. Nigdy a to nigdy mi się nie znudzi.
PERSUNMALL również nas nie zawiedzie gdyż ma w swoim asortymencie pełno perełek. 

Tutaj przygotowałam w pigułce wszystko co możecie znaleźć na Persunmall.

Najgorszy jest ten brak motywacji a obecnie jeszcze bardziej brak karty do aparatu! Mam kilka fajnych pomysłów na DIY i ogólnie taki misz masz zdjęć i postów, jednak bez karty pamięci nic nie idzie do przodu. Również mam w planach kolejną zmianę wyglądu bloga. Oczywiście gdybym jeszcze lepiej znała się na CSS to bym coś bardziej eksperymentowała, jednak czuję, że teraz przeróbki będą jeszcze większe i może coś bardziej w moim stylu gdyż znalazłam ciekawe poradniki. W weekend napewno będzie nowa stylizacja, kto wie, może w końcu pokażę moje pierwsze glany!

Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wszystko, co skórzane jest w mej szafie mile widziane :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam skórzane kurtki i płaszcze ze skórzanymi wstawkami :)

    ReplyDelete
  3. Kurtki i żakiety fenomenalne ! :)

    ReplyDelete

Flickr Images