Swift

THE FIRST TIME I SAW YOU


Say Lou Lou - Feels Like We Only Go Backwards

 Można się uzależnić od czegoś lub od kogoś. W pierwszym i drugim przypadku uzależnienie przejawia się między innymi potrzebą ciągłego posiadania tej rzeczy przy sobie i sprawowaniu nad nią kontroli. 'Życie bez uzależnień byłoby nudne', jednak ja ze swoim uzależnieniem postanowiłam walczyć.. a jest nim picie herbaty. Podczas gdy większość ludzi nie może funkcjonować bez kawy, ja nie potrafiłam żyć bez herbaty. Piłam ją średnio może z 6-7 razy dziennie. Aż w końcu nadszedł ten dzień by powiedzieć stanowcze 'nie'. Co prawda, moim celem nigdy nie było wyzbyć się do końca tego napoju, jedynie ograniczyć jego wpływ na mój harmonogram dnia. Czuję, że tutaj nastąpiło moje małe zwycięstwo gdyż od października pije jej coraz mniej. 
Smutno mi jest jednak, że ze wszystkich moich postanowień i celów, ten najgłupszy udało mi się osiągnąć..

 jacket - reserved | skirt - Primark | shoes - pantofelek24

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Przepięknie wyszłaś na tych zdjęciach:)

    ReplyDelete
  2. nie no, picie herbaty jest dobre, ale we wszystkim musi być umiar :-)

    ReplyDelete
  3. rajstopy są genialne! cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. pokaż tu glany :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem, haha :D
      Pewnie wkrótce będą, trzeba je wykorzystać :)

      Delete
  5. Love that sassy look on you! You look amazing :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  7. zmysłowo i kusząco oraz niewinnie i uroczo w jednym ;)

    ReplyDelete
  8. Ale ekstra wyglądasz, super te rajstopki ;)

    ReplyDelete
  9. swietne wygladasz :) mega rajstopki

    ReplyDelete
  10. jaka słodka <3

    ReplyDelete
  11. Kolejna seria ślicznych zdjęć <3 Mega stylizacja w szczególności podoba mi się gorset i rajstopy. A co do twojego triumfu nad herbatą to gratulacje. :-)

    W wolnej chwili zapraszam.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, bardzo dziękuję! Teraz pozostaje tylko brać się za kolejne, już ważniejsze postanowienia! :)

      Delete
    2. a jakie jeszcze masz postanowienia Paula? ;)

      Delete
    3. Hmm, trochę tego jest, tak między innymi:
      1. Być bardziej systematyczna i zorganizowana.
      2. Codziennie się rozciągać.
      3. Nie palę na co dzień, ale na imprezie zdarza mi się popalać i chciałabym to ograniczyć do zera.
      4. Zdrowiej się odżywiać.
      5. Więcej czasu poświęcać swojemu hobby :)

      Delete
  12. http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=14696473
    Serdecznie zapraszam do licytowania :*

    ReplyDelete
  13. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    ReplyDelete
  14. jak patrzę na te zdjęcia, to jesteś dla mnie Paula jedną piosenką : the xx - intro ;) jakbyś nie znała, to posłuchaj koniecznie i sama przyznaj, że chyba oddaje Ciebie i Twoją duszę idealnie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam tą piosenkę i dosłownie ją uwielbiam. Nawet w tym momencie ją słucham. Najciężej przychodzi określenie samego siebie.. ale rzeczywiście to jedna z nielicznych piosenek, które bardzo na mnie wpływają, więc masz sporo racji.

      Delete
    2. Więc albo mnie znasz albo naprawdę masz niezłe 'oko' :)

      Delete
    3. niby nie znam osobiście, ale mam wrażenie, że Cię dobrze odczytuję. Czytam Twój każdy post i coraz bardziej Cię poznaję, analizuję słowa. Przeglądam zdjęcia i sprawia mi to ogromną przyjemność! Ten blog odwiedzam najczęściej. Wydajesz mi się być kimś nietuzinkowym, niespotykanym. ;) a ta piosenka wprost "śpiewa" z Twego spojrzenia :) mam nadzieję, że kiedyś będzie okazja, by Cię zobaczyć na żywo, porozmawiać.

      Delete
    4. Życie potrafi nas zaskakiwać i kto wie, może będzie szansa ;) Jednak zdecydowanie, czułabym się wtedy zbyt bardzo onieśmielona, że potrafisz tak dobrze mnie odczytać bez bliższej znajomości. Ani się nie wydaję ani zdecydowanie też nie jestem, ale mogę jedynie skromnie powiedzieć, że dziękuję :)

      Delete

Flickr Images