Swift

TRYING TO SAY EVERYTHING

London Grammar - Strong (Shadow Child 4x4 Remix)


Właśnie rozpoczęłam drugi rok studiów w Białymstoku. I muszę stwierdzić, że z całą pewnością będzie to o wiele trudniejszy semestr od pozostałych. Dopiero pierwszy tydzień a już przede mną niekończące się ilości kolejnych projektów, szkiców a nawet rzeźb.
Może dość prymitywnie będzie to brzmiało, że będę pisać o pogodzie, ale jest takie piękne i bezchmurne niebo, że nie mogę oderwać od niego wzroku zza okna. Szkoda, że dzisiaj obiecałam sobie wziąć się za wszystko co mam w następnym tygodniu by móc później cieszyć się z wolnych chwil niż wszystko zostawić na ostatnią chwilę. Mam więc nadzieję, że jutro będzie tak samo a nawet i jeszcze ładniej :)
Zdjęcia przedstawiają to, w czym czuję się najlepiej. Może z wyjątkiem butów, które zmieniłabym na płaski obcas gdybym miała biec na uczelnie w tą i z powrotem jak to z reguły bywa.  

 jacket - sheinside | shirt - New Yorker | boots - merg.pl

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Fajnie wyglądasz. ;) Podoba mi się takie połączenie.

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba Twoja koszula, szkoda, że jej nie założyłaś :)
    POZDRAWIAM M.

    ReplyDelete
  3. GORGEOUS !!! <3



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  4. Tak czy siak, studia to boski czas :))

    ReplyDelete
  5. Ale super wyglądasz w tej stylizacji ;) Kurteczka ekstra ;)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia na studiach. :)!

    Śliczne połączenie i w ogóle zawsze świetnie wyglądasz.;-)

    ReplyDelete
  7. bardzo fajnie wyglądasz:)
    ooj ja również rozpoczęłam 2 rok studiów :) i także zapowiada się ciekawie :)

    ReplyDelete
  8. super wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  9. twoj blog jest strasznie nudny, kazdy outfit taki sam... nic ciekawego i zaskakującego.

    ReplyDelete
  10. podoba mi się zestaw. Maff ostatnio na blogu jak dobrze pamiętam prezentowała takie samo połączenie

    ReplyDelete
  11. czemu taka smutna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie myślałam, że robię taką minę dopóki nie przejrzałam zdjęć na komputerze.
      Może to nie był mój dzień, heh :)

      Delete
    2. aż mnie smuci, jak widzę taką nieuśmiechniętą buźkę Twoją.. :( mam nadzieję, że nic się nie stało, a po prostu nie miałaś tylko humorku ... ? :>

      Delete
  12. Czerń i karta to jest to! Jak zawsze jestem zachwycona. Jest idealnie ♡



    A G A T H I E

    ReplyDelete
  13. naszyjnik <3

    rousse-inspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fajna stylizacja - pozdrawiam agata

    ReplyDelete
  15. Świetna stylówka, bardzo w moim guście ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    ReplyDelete

Flickr Images