Swift

FLOWERS FOR ME

A Great Big World & Christina Aquilera - Say Something 


Zbyt różowo i zbyt kwiatowo, ale pewna nuta świeżości raz na jakiś czas nie zaszkodzi. Mimo to, oczywiście kolor czarny musiał się przewinąć gdyż wtedy zdecydowanie nie byłabym sobą. Świetnie zdał egzamin sweterek od Persunmall, który pomimo dużej dozy słodkości, nie przekroczył niebezpiecznej granicy. Zdaję sobie sprawę, że naprawdę zamilkłam na długi czas (obiecuję poprawę). Zdecydowanie nie ma porównania, że nawet częściej pojawiam się na blogu niż na facebooku. Mimo, że mój facebook jest ciągle włączony, nie znoszę go, traktuję go bardziej jak chat i poniekąd galerię. Nie potrafię dodawać na nim jakiś śmiesznych życiowych anegdotek bądź komentować w nim mojego życia, tego co zjadłam na śniadanie, bądź tego jaka jest pogoda za oknem oraz jak świetnie bawiłam się na mojej ostatniej 'wixie' i kto 'zaliczył zgona'. Oczywiście nie krytykuję tutaj nikogo. Każdy jest jaki jest, nikt nikomu nie dogodzi. Zdecydowanie byłoby za nudno jakby ludzie się nie wyróżniali a tworzyli jedną masę stworzoną z tych samych myśli i poglądów. Ja po prostu tak to widzę i zapewne również nie jestem jedyną osobą, która tak postrzega :) Wiem również, że powinnam zacząć się trochę pod tym względem przełamywać, ale nie popadając w skrajność oczywiście :)
Pogoda nie ma w zwyczaju mnie ostatnio rozpieszczać. Kiedy ja mam czas, moja fotografka nie ma. A kiedy ona ma czas, ja go nie mam. Jednak kiedy obie mamy czas, pogoda nie ułatwia nam zadania i jest ponuro, brzydko, mgliście i zapomniałam dodać.. mokro. Taki stan rzeczy przyprawia mnie dosłownie o radość. Szczególnie kiedy widzę jakie zdjęcia są tego skutkiem więc proszę o wyrozumienie. 
Miałam się rozpisać, ale wzywają obowiązki w postaci niedokończonych projektów i poczucia, że jest już coraz później i później a jutro.. uczelnia. Nie mogę się doczekać jeszcze dłuższego wolnego by naładować akumulatorki i cieszyć się czasem z rodziną, tak rzadko tam bywam. Ogólnie uwielbiam czas świąt (tak, jest listopad a ja już myślę o grudniu), gdy siedzę w domu przy oknie z herbatą w ręku i z książką, a za oknem prószy śnieg i jest tak pięknie biało. Może brzmi trochę nazbyt nudno i oklepanie, ale kto nie potrzebuje czasem jedynie chwili spokoju?


 skirt - all | sweater - persunmall | hat - choies

Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013
Go: www.romwe.com
Romwe “Rose D” sweatshirt
Have it at bargain price $1.99 on 26th Nov or for FREE!
Leave your comment to the sweatshirt here > http://www.romwe.com/letters-roses-print-sweatshirt-p-75671.html, you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!
Romwe Top 8 Styles Sale!

Date: Nov 20 to Nov 26

Round 1: Share ‘win free page’ and win free clothes:


Round 2: Save more with extra coupon 

Round 3: Buy 3 and more get 1 for free

You Might Also Like

19 komentarze

  1. świetne połączenie sweterka w kwiatki z spódnicą:)

    ReplyDelete
  2. Stunning Looks & Awesome pics
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/theres-no-good-advice.html

    ReplyDelete
  3. bardzo fajnie, bluzeczka w kwiaty świetna:P

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądasz:)Zestaw nie jest przesłodzony,bo jest dużo czerni,super:)

    ReplyDelete
  5. Great outfit, really love it!

    xx
    stylelounge.me

    ReplyDelete
  6. Z takimi nogami powinnaś częściej chodzić w spódniczkach :)

    ReplyDelete
  7. świetne zdjęcia i super wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  8. świetnie wyglądasz!
    super Ci w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  9. weź przestań być taka śliczna :*

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz.Fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  11. jesteś z kimś w związku? :>

    ReplyDelete
  12. kiedy nowy post? :(((((((

    ReplyDelete
  13. Piękny sweterek! Faktycznie nie przekroczył granicy słodkości, zdecydowanie w moim stylu!

    ReplyDelete

Flickr Images