Swift

POMYSŁ NA PREZENT

..na pewno coś, czego nie można sklasyfikować jako rzecz uniwersalną. 

 To czy dany prezent się komuś spodoba zależy wyłącznie od naszych upodobań. 
O tyle jest problem z kupnem prezentu, że nie koniecznie to, co wydaje się nam właściwie, będzie akurat wymarzoną rzeczą dla tej drugiej.

JAK W TAKIM RAZIE WYBRAĆ PREZENT? 

 Pierwsze o czym nie można zapominać, to, że nie liczy się ile wydamy na ten prezent, ale jak dużo włożymy serca w niego. Mnie nigdy bardziej nic nie ucieszyło jak jakiś drobny, przemyślany prezent niż drogi i zupełnie nieprzydatny.
 Najgorsze jest również myślenie stereotypowo o prezentach na różne okoliczności. Można wtedy zupełnie zatracić główną ideę sprawienia komuś niespodzianki. Walcząc na siłę z tym, że tak powinno być zamiast skupić się po prostu na tym kto, co lubi.


Również zamiast skupiać się na tym, co konkretnego kupić, spójrzmy na to jeszcze z innej perspektywy.. a takiej, że co można zrobić dla drugiej osoby...

Obojętnie o jakiej porze i z ilu będzie składać się dań. Wydaje mi się, że jest to najmilsza niespodzianka. Nie bez powodu, istnieje takie przysłowie 'Przez żołądek do serca'. Użycie wszelkiego rodzaju ciasteczek i różnych smakołyków w 100% dozwolone!
źródło link

Wybór filmów jest wielki więc może również warto zadbać o odpowiednie miejsce? Raczej środki i klimat nie pozwalają u nas na zaprojektowanie takiego miejsca na cały rok u nas w ogródku, jednak moim zdaniem każdy wysiłek będzie doceniony ;) 

Odbiegając trochę od tematu, ostatnio sklep KappAhl wypuścił kolekcję 'Fifty Shades of Grey' - dowiedziałam się o tym niedawno od mojej przyjaciółki. W asortymencie pojawia się nawet krawat... Trochę nasunęło mi się na myśl, że czego ludzie nie wymyślą by sprzedać towar.
  
Również (chociaż nie myślałam, że świat się tego doczeka) założyłam instagrama. Zdjęć nie będę zapewne dodawała codziennie, ale tych, którzy chcą zapraszam do obserwacji. 


 KONKURS WYGRAŁA: LAURA GIARCZYŃSKA
Serdecznie gratuluję! Czekam na wiadomość od Ciebie :) 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. fajny blog:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-style.html

    ReplyDelete
  2. Great pics!!! I love the lense mug... :)
    xoxo

    Novelstyle

    Don't forget to check my & other stories giveaway ^^

    ReplyDelete
  3. Ooo jeny! Ale ja bym chciała takie oglądanie filmów! ;)

    ReplyDelete
  4. Ja bym taki ciacho chciała dostać :) o tak po prostu :)

    ReplyDelete
  5. Wszystko zależy od tego, czy jest to rozkapryszona i wybredna osoba, która wiecznie jest niezadowolona z prezentu, czy ktoś taki jak ja :P ja się cieszę z wszystkiego :))

    ReplyDelete
  6. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    ReplyDelete
  7. Widzę, że fajne pomysły bo ostatnio mi ich bardzo brakuje :( ale chyba wybiorę z Twojej listy poduszki :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    ReplyDelete
  8. świetny blog, bardzo mi się podoba będę zaglądać częściej:)

    ReplyDelete
  9. Świetne pomysły i super blog!
    Dodałyśmy do obserwowanych ;)
    Na naszym blogu konkurs,a do wygrania śliczne pudełko na biżuterie ;) Zapraszamy!
    http://lovefashion-our-imagination.blogspot.com/2013/11/konkurs-mikoajkowy.html

    ReplyDelete
  10. Ja osobiście polecam wszystkim na prezent dla osób o których wiemy że palą papierosy zakup elektronicznego papierosa. Są już badania które wskazują, że używanie takiego urządzenia jest o wiele, wiele zdrowsze od tradycyjnych papierosów. Dzięki takiemu rozwiązaniu moja mama rzuciła palenie po ok. 25 latach trucia się papierosami. Jest fajny sklep internetowy w którym ja kupiłem mamie na prezent e-papierosy, ale nie wiem czy tutaj można podawać adres tej strony.
    Podam go na końcu mojej opowieści, a najwyżej wykasują ją i trudno, jednak spróbuję podzielić się z wami, abyście nie popełnili błędów mojego kolegi. On też kupił swojemu tacie taki zestaw jednak na allegro kilka złotych taniej. Jak się później okazało była to podróbka z chin, która się rozpadła po kilku dniach użytkowania na dodatek bez gwarancji. W tym sklepie internetowym co ja kupowałem jest wszystko super opisane i łatwo się kupuje bez rejestracji. Przede wszystkim jest długa gwarancja i wszystko działa do tej pory, a mój zakup ma już ok. 1 roku czasu. Sprzedawca ma świetny sprzęt od Niemieckiego dostawcy. Jak ktoś jest zainteresowany takim zakupem do z całą odpowiedzialnością polecam sklep internetowy SmokeTech, który również prowadzi sklep stacjonarny w Katowicach. Pod adresem www.smoketech.com.pl znajdziecie wszystko co potrzebujecie, a nawet są tam unikalne wzory epapierosów - takie kolorowe super fajne ;)
    Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt, które zbliżają się wielkimi krokami..
    P.S.
    W tym sklepie jest teraz promocja i można za darmo zapakować zakup na prezent, a nawet skorzystać z darmowej wysyłki!

    ReplyDelete

Flickr Images