Swift

AS IN LOVE WITH YOU AS I AM


The xx - Angels

 Może to być żałosne, spowodowane szukaniem wszelkich wymówek, ale naprawdę brakuje mi czasu! Chciałabym mieć go więcej. Jednak gdy nie wykorzystuję go na uczelni to staram się jak najwięcej czasu spędzać ze znajomymi..
Pewnie jak każdy z Was, ja również odliczam dni do świąt. Nie mogę się wprost doczekać przyjazdu do domu i tej rodzinnej atmosfery. Zaczynam tęsknić za każdą głupotą już. Jednak najmniej lubię tą całą kwestię z prezentami..nigdy nie mam pojęcia co mogę kupić.
Brak systematyczności i dokładności - ciąg dalszy. Jednak powoli idę w dobrym kierunku. Zakupiłam kalendarz, w którym skrupulatnie zapisuję godzina po godzinie co mam robić (zamienię się zaraz w pedantkę). Dosłownie potrzebuję jakiegoś kopa bo choć zawsze ze wszystkim zdążę to czasami niepotrzebnie zostawiam wszystko na ostatnią chwilę! Zima w końcu nadeszła, śniegu co prawda nie jest za dużo, gorzej, z tym, że jest strasznie ślisko. Dwa razy ledwo co udało mi się uniknąć zderzenia z twardą ziemią. W tamtym roku nie miałam tyle szczęścia i siniaków przybywało mi wraz z każdym kolejnym dniem (niekoniecznie z powodu zimy, tylko słabej koordynacji ruchu i nieostrożnym wybieganiem za zakrętów).
Tak, wiem, tak zimno ja bez kurtki = czy jest coś ze mną nie tak? Tą kwestię pominę milczeniem :)

blazer - sammydress | dress - dresstination 

Super slim price flash sale!  Only 7 days!

The Greatest Hits Collection!  $9.99 up!

Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls! LINK

You Might Also Like

24 komentarze

  1. great post! I just love your outfit :)
    xx

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Się okazało, że jednak musiałam ;)

      Delete
  3. z Elwirką zdjęcia robiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Elwirą. Paulina nie miała czasu a musiałam dzisiaj dodać notkę z ważnego powodu :)

      Delete
    2. a jakiego to powodu? ;)

      Delete
    3. No w sumie nie muszę tutaj o tym pisać. Ale współpraca mnie do tego zobowiązała z firmami :)

      Delete
    4. Zresztą po co się tłumaczę z tak głupiego powodu, mnóstwo osób mi robiło zdjęcia na bloga :P

      Delete
    5. spokojnie, nie musisz się tak irytować. nie będę więcej pytać o nic, jak to taka wielka tajemnica i problem, by odpowiedzeć

      Delete
    6. Bo jeżeli mnie znasz to napisz do mnie prywatnie bo nie wiem kto piszę. I się nie rzucam. Również nie jest to żadna tajemnica kto mi robi zdjęcia :) Nie widzę tu żadnego problemu, odpisuję normalnie :)

      Delete
  4. ojej tak patrze na zdjęcia, piękne i ta suknia również ale nie zmarzłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę, ale zdjęcia robiłyśmy niedaleko mieszkania więc nie musiałam daleko iść.

      Delete
    2. Również nie chodziłam tak ubrana po mieście! Miałam ciepłą kurtkę, którą może zdjęłam na kilka minut by zrobić zdjęcia i koniec :)

      Delete
  5. genialna stylizacja, kurtka i sukienka mnie zachwyciły !

    ReplyDelete
  6. Yeah. Such an amazing post. Christmas is so near :)) beautiful dress by the way :)


    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  7. Piękna Królowa Śniegu :))

    ReplyDelete
  8. Zimno od samego patrzenia na Ciebie ;P Ale warto było zmarznąć, bo naprawdę super stylizacja i sesja ;)
    Mnie też niebawem czekają takie ekscesy na mrozie - nie ma innej opcji, żeby zrobić dbre zdjęcia na bloga :(

    ReplyDelete
  9. Piękna sukienka! Cudnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia, sukienka idealnie kontrastuje ze śniegiem (:

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam takie zdjęcia:) Sukienka obłędna!

    ReplyDelete
  12. piękna sukienka, cudna po prostu!

    ReplyDelete

Flickr Images