Swift

DEEP BREATH


Kasabian - Man Of Simple Pleasure


 

W końcu mogę choć na chwilę odetchnąć od tego wszystkiego. Za mną już ostatnie w tym tygodniu kolokwium! :) Jutro również mam wolny dzień (jak ja lubię za to środy!). 
Czapkę na zdjęciach zakupiłam na outlecie za jedyne 10zł, jak ją zobaczyłam to musiałam ją mieć tym bardziej,że za.. taką cenę mogłam sobie na to pozwolić nawet jak załóżmy za chwilę by mi się znudziła. 
Jestem przerażona faktem jak dawno nie miałam okazji na oddanie się prostym przyjemnościom jakim są np. czytanie książki bądź poszkicowanie. Ciągle tylko coś w biegu. Nawet bezmyślne spędzanie czasu przed komputerem, kiedy z grubsza nie prowadzi do niczego konkretnego tak jakby ciągle do czegoś nas pospiesza. Ciągle w głowie jest ta myśl, że czas ucieka i ucieka a jeszcze tyle przed nami. Może odczuwam to za bardzo również z tego powodu, że ostatnio byłam w domu dwa miesiące temu i naprawdę się stęskniłam(nie mam pojęcia, bo nie sprawdziłam, ale zakładam, że powtarzam to w ostatnio w każdej notce). I oczywiście moja mania na punkcie świąt jeszcze bardziej się pogłębia. Jesień w tym roku minęła dla mnie w kilka sekund..Dlatego chociaż święta chcę spędzić produktywnie przy lustrzance. W końcu zakupię tą kartę do aparatu..


coat - all | pants - sinsay | sweater - ROMWE
  
Romwe Xmas big sale!

Up to 80% off! Whole week!

Biggest discount! Most styles ever!

Date: 12/17/2013 -12/23/2013

You Might Also Like

20 komentarze

  1. świetny zestaw, :)
    ostatnie zdjęcie jest niesamowicie przyjemne :)

    ReplyDelete
  2. Kocham takie czapki, tym bardziej za 10 zeta :D odpoczywaj, ja właśnie lecę do pracy ://

    ReplyDelete
  3. dziewczęco, eterycznie i na luzie - idealny zestaw :)

    ReplyDelete
  4. Świetna kurteczka! No i bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. czarno-białe zdjęcie rewelacyjne <3 ślicznie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  6. super wyglądasz
    piękna bluzeczka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz, bluzka jest bardzo fajna a czapa to była super okazja ;)

    ReplyDelete
  8. Fajnie,świetny płaszczyk:)

    ReplyDelete
  9. ależ ślicznota z Ciebie! :) będę podglądać bloga, bo przyjemnie się ogląda i czyta :)

    pozdrawiam serdecznie!

    Monika
    www.codeofenergy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Czapka jest genialna! Ogólnie świetna stylizacja.

    ReplyDelete
  11. pretty xo

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  12. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    ReplyDelete
  13. Hej, swietny zestaw, gdzie kupilas ten naszyjnik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, zabrałam go mojej siostrze a ona nie pamięta skąd go ma. Ale chyba ze sklepu stacjonarnego.

      Delete

Flickr Images