Swift

I TAKE IT AS A SIGN


Pharrell Williams - Happy

Święta, święta i po świętach. Mogę zwalać to albo na wiek albo na brak śniegu, ale w tym roku naprawdę ostatecznie się rozczarowałam i nie poczułam tej magii świąt. Próbowałam sobie wmawiać już od początku, że na pewno będzie 'wyjątkowo', ale nie ma co się oszukiwać, wcale nie było. Nawet nie zauważyłam a już dawno po świętach. 
Stwierdzam, że jest coś ze mną nie tak ponieważ podczas świąt nie przybyło mi nagle +10kg jak to wszyscy wokół zapewniają. Ogólnie zmobilizowałam się nawet do codziennych ćwiczeń! 
Dzisiaj sięgnęłam po książkę Jo Nesb 'Łowcy głów' i również tego samego dnia ją skończyłam (zawsze irytuję mnie moje tempo czytania, gdyż czasami pochłania mi to cały dzień, ale nie wytrzymam jak jej nie skończę jak najszybciej). Dla wszystkich, którzy szukają jakieś nowej alternatywy na spędzenie wolnego wieczoru, polecam tego autora. Mam jeszcze kilka innych jego książek, jak będzie czas to zdecydowanie skuszę się na kolejną.

   pants - all | sweater - ROMWE

Stock Hot Favs at holidays~ ~

18 hotties, every piece limited at 50 units


Opportunity knocks once!
*** Discount coupon (up to 90% off) are also offered here > http://www.romwe.com/giveaway-29.html

2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz :) Ja niestety też nie poczułam w tym roku świąt :/

    ReplyDelete
  2. mega buty a moro uwielbiam w każdym wydaniu! :)

    ReplyDelete
  3. Ja też nie przytyłam 10, ale 2kg :P hahaha ale za to sympatyzuje się z Tobą co do braku poczucia magii tych Świąt ;/ nistety...

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie zestawienia ! ;) u mnie nowy

    ReplyDelete
  5. Ja też nie poczułam w tym roku tej magii:/Super look,extra spodnie:)

    ReplyDelete
  6. wyglądasz cudownie! świetna koszula, piękne spodnie ;)

    ReplyDelete
  7. genialnie wyglądasz ! świetna kurtka :))

    ReplyDelete
  8. świetne spodnie ! ogolnie cała stylizacja jest mega !

    ReplyDelete
  9. Cudowny zestaw! Zapraszam do mnie http://somethingmorethanclothes.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja!

    zapraszamy http://fredzianke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Fajny, codzienny zestaw! :)

    ReplyDelete
  12. Jaka super koszula! Spodnie też fajowe! Bardzo fajny look!

    ReplyDelete
  13. czemu nie ma nowych postów? :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Styczeń był straszny, nie miałam na nic czasu. Sesja mnie pochłonęła. Ale wszystko zaliczone i mam cały miesiąc wolny! Szykuję taki zastrzyk nowych postów jak nigdy! :)

      Delete

Flickr Images