Swift

A LONG RETURN

Daughter - Landfill
  
  Nawet do końca nie zdawałam sobie sprawy z tego jak długo tu mnie nie było. Ostatni mój post jest z końca grudnia. Teraz mamy początek lutego. Czas zdecydowanie leci zbyt szybko. Ostatni miesiąc dosłownie przemknął mi między palcami. Mnóstwo projektów, zaliczeń, egzaminów perfekcyjnie pozbawiło mnie życia. Nadała nowy sens mojemu życiu, który od tej pory był skupiony na uczelni, uczelni i jeszcze raz uczelni. Bez żartów, zdarzało się, że siedziałam do 22 na uczelni, a jedynymi osobami tam obecnymi byłam tylko ja i kilka osób z mojej grupy. Na szczęście ciężki wysiłek się opłacił i od teraz cały luty mam wolny. Więc na spokojnie mogę poświęcić trochę czasu nad blogiem. 
 Nie będę ukrywać, ale przez ten czas trochę się rozleniwiłam i bardzo ciężko było mi wrócić do trybu 'posiadania bloga'. Patrząc na moją małą działalność tutaj z perspektywy czasu, mam w głowie wiele zmian, dotyczących nie tylko postów,ale i wyglądu bloga. Chciałabym coś tutaj zmienić, nie zostać zamknięta w kręgu robienia tylko zdjęć moich stylizacji, ale dać coś więcej od siebie. Z czasem, podczas tej przerwy postanowię dać temu upust i realizować rzeczywiście to, co mam na myśli.  

 Przerwy są potrzebne, ludzie potrafią wtedy dostrzec wiele szczegółów bądź stwierdzić, że lepiej odnajdują się w innym położeniu, po prostu czego innego oczekują od pewnych spraw oraz, że sami chcą dawać coś innego. Gdy tkwimy w monotonnym trybie, powtarzając od nowa to samą czynność dzień w dzień, po drodze możemy zgubić naszą kreatywność. Nawet jeżeli mamy pomysł na siebie, zdarza się, że brakuje nam odwagi w wyrażaniu samego siebie. Czasami chciałabym pozwolić sobie na to by bardziej się rozpisać, a przyznam, że zdarza mi się hamować gdyż sporo moich znajomych i rodzina zna adres mojego bloga i czyta moje wypociny. Jednak na Nowy Rok miałam dużo postanowień i między innymi postanowiłam to zmienić. Konsekwentnie krok po kroku, wypełniam kolejne postanowienia. Kolejnym postanowieniem jest poświęcenie więcej czasu nad dbaniu o formę i jestem naprawdę z siebie dumna, gdyż biegam i ćwiczę codziennie co niestety skutkuje tym, że nie potrafię się nawet śmiać z powodu zakwasów jakie mam na brzuchu (przez sesję przyznam,że się zapuściłam w ćwiczeniach i teraz za to znowu płacę..bólem). Jednak warto i polecam każdemu, nie chodzi już jedynie o efekt końcowy, ale o inne korzyści, jakim jest np. poprawienie nastroju i lepsze samopoczucie. 
 dress - second hand | sweater - ROMWE

You Might Also Like

16 komentarze

  1. So beautiful! XX i waiting for you on my blog!

    www.shoesandbasics.com

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoją urodę, jesteś taka eteryczna! Przypominasz mi Paris Jackson, z czasów jej "świetności" <3

    ReplyDelete
  3. śliczna sukienka ! bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    ReplyDelete
  4. sukienka wspaniała i te zdjęcia sa cudowne <3

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się, że w monotonności możemy zatracić nasza kreatywność. Dobrze napisane. Zazdroszczę wolnego lutego. Jak zwykle śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się sukienka i rajstopy. Zazdroszczę figury. Życzę wytrwałości w ćwiczeniach. <3

    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* na pewno się przyda! :)

      Delete
  6. so sweet :)
    xxx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com


    www.licktheburguer.blogspot.com

    ReplyDelete

Flickr Images