Swift

I KNOW WHAT YOU NEED

Beyonce - XO

Daughter - Run ( LCAW Remix)

Element w postaci gumki do włosów, który znajduje się na moim nadgarstku nie służy jako dodatek do tej stylizacji, po prostu zawsze go mam w pogotowiu, jeżeli się przyda, gdyż często je gubię. 
Został już ostatni tydzień wolnego a po niedzieli przyjdzie czas na uczelnie. Ale jeszcze zanim znowu wpadnę w nowy rytm, w weekend czeka mnie 'Bal Architekta'. Wcześniej jakąś w ogóle o nim nie myślałam, jednak bardzo chciałam iść. Teraz z kolei często o nim myślę to jednak jakąś straciłam na niego ochotę. Łudzę się nadzieją, jaka z reguły się sprawdza, że im mniej chcę mi się iść na jakąś imprezę, tym później bardzo mile jestem zaskoczona jak fajnie było. Najważniejsze jest to, że będą tam osoby, z którymi nie sposób źle się bawić więc na pewno będzie dobrze :)

Moja miłość do azteckich wzorów jest nieprzewidywalna, przeżywamy lepsze i gorsze chwile. Nie mogę zaprzeczyć, że czasami nawet nie jestem w stanie spojrzeć na nie, a innym razem nosiłabym tylko to. Obecnie znowu przeżywam zauroczenie takim motywem. Ten sweterek na taką pogodę sprawdza się idealnie, grzeje jak nikt inny(sprawdzone!) a prezentuje się..jeszcze lepiej (tak sobie wmawiam, jeżeli ktoś ma inne zdanie, niech nie komentuje,haha). 
Do tego z okazji zbliżającej się wiosny postanowiłam odsłonić trochę brzuszka, nie za dużo nie za mało i nie zaszkodzi. Jest też okazja by zobaczyć moje 2 z 3 pieprzyków. Jeszcze kilka lat temu nie znosiłam golfów, wydawały mi się niewygodne i brzydkie. Ale jak zawsze wszystko się zmienia tak zmieniło się i moje podejście do tej części garderoby, skutek tego widać poniżej i powyżej na zdjęciach. 
                                         Krótki golf - Front Row Shop  | Sweter - H&M  | Buty- Dressvenus

You Might Also Like

26 komentarze

  1. no no, zdjęcie w lennonkach oddaje jakiś tajemniczy urok w Tobie :) jaram się, jak każdym postem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Proste, ale szczere..bardzo dziękuję! :)

      Delete
  2. widać, że bardzo polubiłaś klimat azteckich wzorów, bo przewijają się u Ciebie przez kolejny post, tu spódniczka, tu sukienka i sweterki.. :) wygląda to na Tobie genialnie.
    A jeśli chodzi o ten nagi brzuszek, to jestem pełna podziwu - mimo, że też posiadam dosyć zgrabne ciało, to jednak nigdy nie odważyłabym się na to. I zazdroszczę, bo Ty wyglądasz w tym zjawiskowo, a ja boleję nad tym, że nigdy nie będę wyglądać tak dobrze, jak Ty :< ukłony uznania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To, co napisałaś nie jest prawdą, nie wyglądam zjawiskowo, najwyżej przeciętnie i zakładam,że jesteś zbyt skromna i na pewno wyglądałabyś nawet 100..razy lepiej ode mnie :)

      Delete
  3. Piękny kardigan, całośc bardzo na tak!

    ReplyDelete
  4. zdjęcia w okularach wymiataja! Jeny jak klimatycznie!

    ReplyDelete
  5. Jestem pod wrażeniem! świetny zestaw, wyglądasz genialne! :)
    F.

    ReplyDelete
  6. to koniecznie pokaż, jak wyglądałaś na balu architekta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko dostanę zdjęcia od fotografa to chętnie zamieszczę tutaj kilka zdjęć, na których będę się w miarę prezentowała :D

      Delete
    2. i to koniecznie :D

      Delete
    3. no i gdzie te zdjęcia? :( chętnie obejrzałabym jakiś mix Twoich takich codziennych zdjęć.. co Ty o tym sądzisz? ;)

      Delete
    4. Przepraszam, trochę na nie czekałam a później w ogóle o tym zapomniałam! Mam jeszcze jeden post ze stylizacją, ale po tym mogę zrobić taki mix moich codziennych zdjęć. Mam nadzieję, że Cię nie zanudzę nimi :P

      Delete
    5. Nigdy! Mistrzu, czekam, oby jak najwięcej zdjęć :D ! pozdróweczki :)

      Delete
  7. zdjęcia są cudowne a Ty wyglądasz rewelacyjnie <3

    ReplyDelete
  8. stunning! especially with the glasses

    xxx Anna
    Ps. I just renewed my blog!
    Come take a look
    A Tale of Two Shoes

    ReplyDelete

Flickr Images