Swift

SHE STORM

Rihanna & Shakira - Can't Remeber to Forget You

         Bardzo krótko, gdyż mam dzisiaj w planach kilka rzeczy pod wieczór więc..
                                                                                                   życzę jak najlepszych Walentynek!

Kombinezon - Romwe  | Marynarka - 6ks

Only three questions!
Simple survey about mobile games!
All participants can get a $10 coupon!
Just take your chance right now!
The activity will be finished at the end of the month.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Były cudowne :) mam nadzieję, że i Twoje :D

    ReplyDelete
  2. Ale masz fajne kozaczki! Takie przylegające! Mi to zawsze wszystko w łydce odstaje ;( :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zupełnie przypadkowo udało mi się takie znaleźć na allegro. Też miałam z tym wieczny problem!

      Delete
    2. Ja to się boję przez internet buty kupować! Kupiłam tylko 1 raz lity i przyszły za duże i mnie to zraziło ;D

      Delete
    3. Może lity mają to właśnie do siebie gdyż ja raz też nie miałam z nimi szczęścia :D kwestia przyzwyczajenia, jestem z małego miasteczka gdzie nie ma dużego wyboru i większość rzeczy zamawiało się ze stron internetowych. Teraz już mimo,że mieszkam w większym mieście nadal czasami wolę coś kupić przez internet.

      Delete
  3. wow, pięknie wyglądasz. buty masz fantastyczne! :)

    ReplyDelete
  4. I've never met someone so different, oh, here we go, ur part of me now, ur part of me, so where you go I follow, follow, follow :*

    ReplyDelete
  5. Przepiękna stylizacja i genialna jakość zdjęć :D WOW
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja.
    Po raz pierwszy jestem na twoim blogu i muszę przyznać że jestem pod wrażeniem, super wyczucie stylu, piękne zdjęcia. Dodaję do ulubionych i serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, zapraszam częściej :)

      Delete
  7. Przepięknie wyglądasz :) I poznaję to miejsce :) To Gołdap - moje rodzinne miasto :D

    ReplyDelete
  8. Jesteś prześliczna dziewczyną, dzisiaj trafiłam na twojego bloga i wiem, że będę zaglądać tu częściej.Pozdrawiam ciepło;)

    ReplyDelete
  9. jesteś fantastyczna i masz gust! :) jak to dobrze, że wróciłaś, bo były obawy, że ta miesięczna przerwa oznacza koniec Twego blogowania :< ale na szczęście jesteś i bądź jak najdłużej! Pozdrówka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Oh, to wszystko przez tą sesję i jeszcze wiele innych czynników (jak np. choroba), ale straszny styczeń się skończył i w sumie taka przerwa czasami dobrze robi :)
      Również pozdrawiam :*

      Delete
  10. Great outfit!)I like your blog!Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  11. wyglądasz świetnie :) i masz bardzo ładne zdjęcia
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Cudownie wyglądasz!
    Zakochałam się w Twoim kombinezonie <3

    ReplyDelete
  13. Swietne zdjecia! Wygladasz bosko! :)
    Podoba mi sie ten kombinezon.
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do ciebie pasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Jesli znajdziesz wolną chwilię to zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    ReplyDelete

Flickr Images