Swift

LITTLE RED RIDING HOOD

HAIM - Forever

Panic! At The Disco - Girls/Girls/Boys

Zapewne każdy z nas trochę bardziej lub trochę mniej jest zaznajomiony z bajką 'Czerwony Kapturek', jak przystało na Kapturka mam na sobie długi czerwony płaszcz. Dla ciekawskich, nie inspirowałam się tą bajką, dopiero przy przerabianiu zdjęć, uderzyło mnie podobieństwo. Chociaż może nie tyle co podobieństwo co cechy wspólne, w tym wypadku rzucający się w oczy główny element garderoby. Trochę pobawiłam się w kolorach czego skutkiem jest tło w odcieniach fioletu (różu?).
Powracając do tematu bajek, może śmiesznie i niedorzecznie bądź po prostu dziecinnie to zabrzmi jednak do tej pory bardzo lubię oglądać, o ile można go tak nazwać, ten gatunek filmowy. Chyba nikt się nie sprzeciwi, że to bajki pełniły w jakimś stopniu rolę nauczyciela gdyż uczyły i chyba do tej pory uczą. I.. w tym momencie jest już coraz później a ja muszę przygotować się jutro na uczelnie więc zapraszam do oglądania. 
P.S. Nie mam pojęcia dlaczego czasami robię taką minę jakbym była strasznie zła. Jakąś muszę się przemóc z tym by częściej się uśmiechać do zdjęć.

                                                        Płaszcz - Front Row Shop  | Buty- Dressvenus

You Might Also Like

21 komentarze

  1. bardzo fajny codzienny look:)

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja , piękny ten czerwony sweter :)

    ReplyDelete
  3. wszystko idealnie dobrane, podoba mi sie Twoja stylizacja :) zapraszam do mnie kochana ♥ www.ilonciaaa880.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz, mam podobne dżinsy. ;)

    ReplyDelete
  5. ta czerwień to chyba inspiracja Rihanną! :D
    kocham Misię mą! :)

    ReplyDelete
  6. Super! Spodnie bardzo mi się spodobały:)
    F.

    ReplyDelete
  7. genialny płaszcz ! :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    ReplyDelete
  9. Great post!Beautiful outfit))Would you like to follow each other on GFC? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  10. Naprawdę masz fantastyczne wyczucie stylu
    Świetne zdjęcia i piękny look
    Oby tak dalej ^^

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajny look ! Masz świetną figurę :)

    ReplyDelete

Flickr Images