Swift

BAL ARCHITEKTA


Spóźnione zdjęcia z balu Architekta. Nie jest ich dużo, ale starałam się wybrać te, które najbardziej się nadają :) Ogólnie bardzo miło wspominam ten bal i chętnie bym go powtórzyła :)
Zdjęcia, które poniżej zamieściłam nie są zrobione w tym miesiącu a nawet nie są zrobione w tym roku, tylko w wakacje w poprzednim roku. Zdjęcia miały być utrzymane w naturalnym 'odcieniu', dlatego w sumie make-up jest tu ograniczony do minimum, żadnych kresek eyelinerem ani tuszu. Stylizacja bardzo prosta, wygodna. Sukienkę kupiłam o ile dobrze pamiętam na wyprzedaży. Bardzo spodobała mi się w niej góra i te neonowe kolory (nie wiem czy dobrze są widoczne na zdjęciach). Święta, święta i po świętach. Ledwo co się rozpakowałam a już trzeba się będzie pakować. 



 
Happy Easter day

Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you! 

Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.

Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.

Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available. 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nice pictures! You look gorgeous! ♥


    Visit my blog? :)
    THE GIRL BEHIND THE PEN

    ReplyDelete
  2. na balu wyglądałaś przeuroczo! tak naturalnie i delikatnie, bardzo kobieco :)
    a co do zdjęć ze stylizacją: makijaż nie jest Ci w ogóle potrzebny - naturalnie wyglądasz bardzo korzystnie :) jesteś piękną kobietą i doceń to, bo nie każda z nas ma takie szczęście, by zarówno bez jak i w makijażu być atrakcyjną.
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  3. Piękną miałaś sukienkę! A zdjęcia z sesji są świetne, bez makijażu również cudnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Me ha encantado visitar tu bloc. Despues de las vacaciones de Semana Santa y la fiesta de Sant Jordi, continuaremos con las limpiezas ecológicas primaverales y esta semana le toca a la cocina espero que os guste y os sea de utilidad y por eso te invito a visitar mi blog. Si te ha gustado espero que si no eres seguidora te hagas ahora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. coś dawno nie było u Ciebie nowych postów.. A ja czekam!
    mam pytanie: jak u Ciebie wygląda sprawa z makijażem? Jak malujesz się na co dzień i jakich kosmetyków do tego używasz? Bardzo proszę o odpowiedź, bo bardzo mi się podoba Twoja cera w każdym poście :) Asia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie w tym momencie piszę nowy post więc dzisiaj albo jutro będzie :) Co do kosmetyków to też porobię teraz zdjęcia tego co używam i dodam do nowej notki wraz ze stylizacją :)

      Delete

Flickr Images