Swift

MY NUMBER

Walk The Moon - Anywayican

Wolf Gang - The King And All Of His Men

Zaszalałam i postanowiłam zainspirować się stylówką większości dzieciaków, oczywiście żartobliwie do tego podchodząc, jest to pewna odskocznia od tego co noszę na co dzień. We wszystkim czuję się dobrze, szczególnie jeżeli jest to koloru czarnego, tak jak w tym wypadku. 
Szczerze nie mam czasu by się rozpisywać za bardzo gdyż jutro mam zaliczenie wykładów, a cały weekend miałam gościa u siebie i czego można się spodziewać nie miałam okazji by pójść spać o normalnej porze i się wyspać! Niestety też zdrowie specjalnie nie dopisuje, najgorszy rok jaki może być, nigdy tak często nie chorowałam! 

                                creepersy - allegro | Spodnie - no name | Beanie - ROMWE  | Bluza - 6ks

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz. ;) Ładne spodnie.

    ReplyDelete
  2. Czasem trzeba takiej zmiany, żeby mieć dystans do siebie. Pomijając to, że i tak wyglądasz świetnie :))

    ReplyDelete
  3. Świetna bluza! Fajnie wyglądasz w takim zestawie :)

    ReplyDelete

Flickr Images