Swift

MY SŁOWIANIE

The Neighborhood - Afraid

The Neighborhood - Let It Go

Trochę dzisiaj zaszalałam z kolorami, normalnie aż do mnie niepodobne! :) Zmiany dotyczą pewnej 'modyfikacji' sukienki gdyż bardziej pasowało mi właśnie takie połączenie. Cóż, nie każdemu musi pasować, są gusta i guściki, a ja lubię się bawić modą. 
Cóż, niech nikogo nie zmyli to,że posiadam taką a nie inną marynarkę, gdyż szczerze nie mogę znieść tej całej manii 'słowiańskiej', która wybuchła przez Donatan & Cleo. Temat się przejadł, przez długi czas media tylko o tym rozprawiały a Cleo widocznie do końca życia będzie przyodziana w charakterystyczną spódnicę i z warkoczem na głowie. Szkoda tylko tego, że przecież kobieta ma głos a ostro zepchnęli się do jednego hitu, z którym non stop się utożsamiają, jednocześnie powtarzając, że takiej twórczości w przyszłości tworzyć nie zamierzają a owy kawałek jest bardziej skutkiem zabawy. 
W skrócie, poczułam wiosnę jak widać na niżej załączonych obrazkach. Oby było tylko jak najcieplej :) 


Marynarka - ROMWE  | Buty- Dressvenus

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Cudne zdjęcia i piękna stylizacja. :)

    ReplyDelete
  2. świetna stylizacja rewelacyjny żakiet:)

    ReplyDelete
  3. Cleo już nie raz w wywiadach opowiadała o tym, ze to tak naprawdę była zabawa ;)
    My słowianie to była parodia piosenki nie lubimy robić i sami byli zdziwieni, że wywoła aż taką furorę.
    Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie słyszałam w wywiadzie, że to tylko zabawa:) Czekam jednak na coś nowego. Obecnie ciągle tylko odgrzewają starego kotleta pt. "My słowianie".
      Dziękuję :)

      Delete
  4. Żakiecik jest rewelacyjny! No a piosenka zrobiła taką furrorę, że już Cleo będzie z nią utożsamiana, chyba że wykona jeszcze większy hit ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I oby jej się udało, głos ma naprawdę zajebisty! Szkoda by taki potencjał się zmarnował :)

      Delete
  5. wspaniałe zdjęcia i buty <3

    ReplyDelete
  6. To chyba jedna z Twoich najpiękniejszych stylizacji odkąd Cię obserwuję <3

    ReplyDelete
  7. piekny look i piękne zdjęcia!

    pozdrawiam , live-style20

    ReplyDelete
  8. od razu widać że piękna stylowa dziewczyna z mojego miasta!! ; )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki bardzo! :) Z tego samego miasta, jak miło :D

      Delete
  9. świetnie wyglądasz, a marynarka jest boska ;)

    ReplyDelete
  10. wow, to polaczenie mnie zachwycilo! jest inne i niepowtarzalne, gdybym spotkala Cie na ulicy nie moglabym oderwac wzroku :) zdecydowanie!!!!

    ReplyDelete
  11. a mi się nie wiem czemu ze sztuką Szekspira kojarzy :P cudo!

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajnie wszystko połączyłaś, spódniczka ma śliczny kolor i idealnie pasuje do reszty stroju! Żakiecik masz cudowny! ♥

    ReplyDelete
  13. Zakochałam się w Twojej marynarce :) jest przepiękna!
    Zapraszam do siebie http://paulijaszyje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetna jest ta marynarka!
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super blog i ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www,kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuje się sprzedażą zegarków i biżuterii.
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?;)
    Zapraszam:)

    ReplyDelete
  16. Hi! I'm having a giveaway on my blog which you can win one of those Zara /or Mango bags.
    Please visit http://neonplease.blogspot.com/2014/04/zara-or-mango-bag-giveaway.html and simply follow the steps.
    Good luck!

    ReplyDelete

Flickr Images