Swift

A PEACEFUL RUSH HOUR


Miałam się rozpisać, ale jakąś gdy się zaczęłam przymierzać do pisania, opuściła mnie wena.
Więc zostawiam Was ze zdjęciami. Kolejny post będzie już z Islandii.






spódnica, top- sh | Trampki - allegro 

Kosmetyki, których używam na co dzień do makijażu. Stosuje minimalizm raczej, stawiam na naturalność. Najmocniej podkreślam tylko oczy.
Podkład Revlon. Jedyną wadą jest to, że ma gęstą konsystencję - jeżeli maluję się rano to pod wieczór tak jakby lekko schodzi mi z nosa (jednak w moim wypadku najgorzej jest właśnie z pokryciem zaczerwień na nosie-taka już jestem). 
Każdy mi go polecał, ja długo się broniłam. W końcu muszę stwierdzić,według mnie, naprawdę najlepszy tusz do rzęs jaki istnieje. 
Kupiony na allegro. Cóż, nie mogę powiedzieć nic złego,ale nie mam porównania. Kupiłam go i używam ciągle, więc najgorszy nie jest. Jedynie co może być pewną wadą to dość gruby pędzelek. Zawsze brwi poprawiam jeszcze później używając cieńszego pędzelka i brązowego cienia do powiek. 

Przyjaciółka zamawiała, ja postanowiłam razem z nią złożyć zamówienie. Pozostaje mi tylko dziękować. Nigdy nie posiadałam tak pięknych cieni do powiek. Są warte swojej ceny bo ładnie się prezentują na oku. Ładnie można je cieniować, dosłownie brak mi słów, ale nie znajduje niczego w nich na nie. 
Wszystko z czym nie rozstaje się na co dzień. Jest tego mało bo naprawdę tak mocno się tym nie interesuje, co prawda chciałabym, ale jakąś zawsze brak chęci a też w makijażu chodzi o podkreślanie urody a nie całkowite zmianę rysów twarzy, że jak już jest bez makeupu to jest do niepoznania.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. wow! bardzo dobrze wyglądasz Kochana :)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się, super wyglądasz xd

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładny zestaw :) Ja również uwielbiam tą paletkę Sleeka :)

    ReplyDelete
  4. Ale Tobie pasuje taki bordowy kolorek! Ja już wiem, że właśnie od teraz poszukuję spódnicy z wyższym stanem! Z tą bluzeczką wygląda genialnie <3

    ReplyDelete
  5. Lovely blog, really nice skirt too :)

    ReplyDelete
  6. świetny post! fajne połączenia kolorystyczne, a co do paletki sleeka też posiadam i bardzo sobie chwalę :) a co z Twoimi postami? pojawiają się coraz rzadziej.. to z braku czasu czy chęci? :( pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem,że zaniedbuje bloga, teraz mam sesję więc też ciężko z czasem i u mnie, i u mojej koleżanki, która robi mi zdjęcia i również studiuje. A od razu po sesji lecę do Islandii, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać jeszcze. Jak już wszystko się unormuję to na pewno więcej czasu poświęcę nad blogiem :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  7. Amazing look! Love it :)

    Wanna follow each other?

    dare 2 wear by KATY MAGE

    ReplyDelete
  8. Trochę mi trampki psują ogół, bo ciągną moje oko jako jedyny najjaśniejszy element :). Poza tym super.
    Sleek, hmmm pokruszyły mi się transporcie, ale kolory piękne! :)

    ReplyDelete
  9. Szczerze Ci powiem, że pozazdroszczę Ci tyłka. Może to brzmieć dziwnie, ale taki fakt ;)

    Zapraszam na http://morningcoffeeandflowers.blogspot.com/ :) Powrót do bloga wraz z opisem mojej podróży do Paryża. Mam nadzieję, że nowa odsłona bloga przypadnie Ci do gustu :)

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia, i ootd tez mi się bardzo podoba, genialnie wygląda to ze zwykłymi trampkami :)
    zapraszam do mnie :P
    http://glaasgow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. piękne ombre i fajowa spódnica ;)

    ReplyDelete

Flickr Images