Swift

SHE SAID HER NAME WAS CINDERELLA


  Od razu na wstępie zaznaczam, że wcale nie uważam się za jakiegoś współczesnego KopciuszkaA jest różnica pomiędzy Kopciuszkiem w znaczeniu naszych czasów a jak to było 'x' czasu temu? Oczywiście, że jest. 
To jasne, kobiety nie są już służkami ani kurami domowymi nie mającymi żadnych praw. Tak, tak, jestem za równouprawnieniem kobiet i niech sobie będą kim zechcą..ale to może bardziej odnosi się do mojego stosunku względem każdego człowieka. Każdy ma prawo robić co tylko mu się podoba pod warunkiem, że nie krzywdzi tym drugiej osoby. 
  Ale również w pewnym stopniu (może i większym) jestem tradycjonalistką. A jeszcze może (na moją niekorzyść) romantyczką. Ale jaka kobieta zza czasów dzieciństwa nie marzyła o księciu na białym koniu? Tak, wszystkim małym dziewczynkom opowiada się te bajki. Jednak większość źle je interpretuje i marzy o przystojnym i bogatym księciu, który uratuje je z nędzy i rozpaczy.. a tutaj nie o to chodzi. Później występuje tylko płacz i zdziwienie, jak to, dlaczego okazał się takim dupkiem? Kobiety zakochują się w wyglądzie dopisując w swojej głowie i wyobraźni cechy charakteru, którymi owy mężczyzna może się nigdy nie odznaczać. Bo nawet w najmniejszym stopniu nie liczy się wygląd naszej drugiej połówki. 
Twoja druga połówka powinna być najpierw Twoim przyjacielem i może się okazać, że będzie miał za duży nos albo odstające uszy. I co z tego? Uroda z czasem u każdego przemija. 
  Z wiekiem człowiek staje się mądrzejszy, a każdy popełnia w życiu mnóstwo błędów. Ja sama nie będę w stanie naliczyć ile razy coś mi nie wyszło. 
  Jednakże, smutne jest tylko to, jak kobiety potrafią nie mieć najmniejszego szacunku do siebie. Owszem, to byłoby straszne jakby wszystkie kobiety były tak nieśmiałe i niewinne jak Kopciuszek. Różnorodność jest ciekawa. Ja sama zaliczałam się do grona osób bardzo nieśmiałych. Potrafiłam łatwo iść za tłumem by tam się schować i nie miałam swojego zdania. Wydaje mi się, że dużo od tego czasu się zmieniło. Jest też różnica pomiędzy subtelnością i seksownością a byciem wulgarnym. To, że kobieta robi kadr na swoje wielkie obwisłe piersi w międzyczasie na kolejnym zdjęciu robi dziubek i wypina się do zdjęcia.. nie czyni jej obiektem westchnień każdego samca naokoło :) Uwielbiam przeglądać ciekawe zdjęcia aktów. Interesujący kadr, w którym jest odsłonięty kawałek piersi nie musi być wcale wulgarny. Trzeba dostrzegać tą cienką granice. To, że pokazałam kawałek brzucha nie znaczy, że zaliczam się do osób wulgarnych i łatwych. Mam nadzieję, że dostrzegacie tą różnicę :) A bynajmniej wierzę, że tak. 

Zdjęcia robione na początku lipca. 
kurtka/marynarka - reserved
koronkowy top i spodnie - sh
buty - h&m
torebka - stradivarius

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html

    ReplyDelete
  2. Świetny look ! Podobają mi się spodnie i top ;))

    ReplyDelete
  3. Widzę, że jeżeli chodzi o wybór drugiej połówki to myśli tak samo :)
    Ważne, żeby dobrze czuć się przy bliskiej nam osobie i moc na niej polegać, mieć w niej wsparcie :)
    +śliczne zdjęcia, wyglądasz zjawiskowo !

    ReplyDelete
  4. cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Torebka jest cudowna :) A cała stylizacja bardzo ładna:)

    ReplyDelete

Flickr Images