Swift

WARM THOUGHTS


Przez pryzmat bloga raczej nikt nie nazwałby mnie systematyczną, dokładną i pełną zapału osobą. Dawno mnie nie było.. ale musiałam się skupić na tym co przede mną, a muszę powiedzieć, że wiele mnie czeka. Ostatni rok studiów, praca inżynierska i można powiedzieć, że poniekąd już koniec beztroskiego studenckiego życia.

Zdjęcia jeszcze z czasu wakacyjnego. Pomyślałam, że najpierw zaległe posty dodam (po co mają się kurzyć) a następnie będzie reszta :) Za każdym razem obiecuję poprawę więc tym razem nie będę nic obiecała. Lepsze będą czyny :)  

Postaram się z każdą chwilą jeszcze bardziej doskonalić bloga. Wiem, że na pewno jest trochę niedociągnięć, starszych zakładek bądź 'spikselowanych' czcionek. A tymczasem miłego wieczoru! :) 


You Might Also Like

6 komentarze

  1. Genialne zdjęcia, bardzo podoba mi się całość :)

    ReplyDelete
  2. Lubię takie miejscówki do zdjęć a Ty wyglądasz świetnie! :)

    ReplyDelete
  3. Czerń, khaki, skóra, czyli wszystko co lubię:)Wyglądasz świetnie:)

    ReplyDelete
  4. Świetny set, jednak jużnie na ta pogodę :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owszem, zdjęcia robione w lipcu, ale nie chciałam by się zmarnowały :)

      Delete
  5. świetny kombinezon, w ładnym kolorze:)

    ReplyDelete

Flickr Images